شمانیوز
شما نیوز

مدیر نظارت مجتمع معدنی سرب نخلک خبر داد:

مجموعه ورزشی نخلک افتتاح شد

عارف باقری؛ مدیر نظارت مجتمع معدنی سرب نخلک با بیان این مطلب گفت: با توجه به ضرورت ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در اوقات فراغت پرسنل و کمبود امکانات تفریحی و ورزشی در این مجتمع، راهبر (شرکت سرب و روی کیمیاگوهران) از آبان ماه سال ۹۸ احداث مجموعه ورزشی روباز در زمینی به مساحت ۱۲۶۰ مترمربع را آغاز کرد که در ابتدای سال جاری به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی نخلک افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، عارف باقری؛ مدیر نظارت مجتمع معدنی سرب نخلک با بیان این مطلب گفت: با توجه به ضرورت ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در اوقات فراغت پرسنل و کمبود امکانات تفریحی و ورزشی در این مجتمع، راهبر (شرکت سرب و روی کیمیاگوهران) از آبان ماه سال ۹۸ احداث مجموعه ورزشی روباز در زمینی به مساحت ۱۲۶۰ مترمربع را آغاز کرد که در ابتدای سال جاری به بهره برداری رسید.

 

وی در ادامه افزود: سالن سرپوشیده ای به مساحت ۲۰۰ متر مربع نیز مجهز به امکانات ورزشی شده است.

 

مدیر نظارت مجتمع معدنی سرب نخلک بیان کرد: مجموعه ورزشی روباز دارای سالن های فوتسال، والیبال و بسکتبال است که با هزینه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال احداث شده، همچنین سالن سرپوشیده نیز با امکانات میز تنیس، وسایل بدنسازی، میز بیلیارد و دارت با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال مجهز شده است.

 

در ادامه باقری تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع معدنی سرب نخلک ۴۱۰ نفر پرسنل دارد که از این تعداد ۲۵۰ نفر به صورت پرسنل مقیم در مجتمع اقامت دارند.

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های آتی مجموعه ورزشی نخلک گفت: مرمت و بازسازی و تجهیز و راه اندازی سالن آمفی تئاتر موجود با هدف پخش مسابقات ورزشی و اکران فیلم های سینمایی و نیز امکان سنجی راه اندازی استخر سرپوشیده در داخل مجتمع در دستور کار قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied