شمانیوز
شما نیوز

دفتر خدمات ویژه گردشگری منطقه آزاد قشم راه اندازی شد

دفتر خدمات ویژه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برای تکریم و تسریع در خدمات‌رسانی به سرمایه گذاران و ارایه مشاوره به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری راه‌اندازی شد.

دفتر خدمات ویژه گردشگری منطقه آزاد قشم راه اندازی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از ایرنا، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پیگیری گردش کار، انجام استعلام‌های مرتبط با درخواست متقاضیان سرمایه‌گذاری در واحدهای درون سازمانی، درجه‌بندی سرمایه گذاران و تعیین مزایا و مشوق‌ها از جمله وظایف این دفتر است.

 

مرتضی شیخ زاده افزود: تکریم و احترام به جایگاه و شخصیت ارباب رجوع به‌ویژه سرمایه گذاران و توجه عملی به حقوق آنها در تمامی مراحل فرایند سرمایه گذاری در قشم محور فعالیت‌های دفتر مزبور است.

 

وی ادامه داد: در این دفتر تلاش می‌شود تا ظرفیت‌های جزیره قشم در حوزه گردشگری جمع‌آوری و در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شود.

 

شیخ زاده خاطرنشان کرد: راه شکوفایی و توسعه پایدار گردشگری جزیره از مسیر سرمایه‌گذاری معقول عبور می کند و رفاه مردم قشم در سایه توسعه اقتصادی به ویژه در بخش گردشگری رخ می‌دهد.

 

دفتر خدمات ویژه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ساختمان معاونت توسعه مدیریت این سازمان مستقر است و به سرمایه گذاران ارایه خدمت می‌کند.

 

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

 

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

 

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied