شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

حضور موثر بیمه سلامت در مدیریت بحران های حوزه درمان

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بیمه سلامت در مدیریت بحران ها عملکرد قابل قبولی دارد.

حضور موثر بیمه سلامت در مدیریت بحران های حوزه درمان

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، شهرام مقدس گفت: بیمه ها به ویژه بیمه سلامت در راستای رفاه اجتماعی، توسعه عدالت اجتماعی و دسترسی آسان مردم به خدمات مورد نیاز، نقش بسیار تعیین کننده و تاثیر گذاری دارند.

 

وی افزود: با توجه به تنگناهایی که دولت در توزیع خدمات دارد و نارسایی هایی که به لحاظ اقتصادی موجود است، باید بتوان به گونه ای مدیریت کرد که ضمن جلوگیری از تعطیلی خدمات ، تمامی مردم از پوشش مناسب بیمه ای برخوردار و در تمام نقاط استان خدمات در دسترس قرار گیرند.

 

    مقدس تاکید کرد: آنچه به لحاظ یک نهاد سیاسی و نظارتی از بیمه سلامت انتظار داریم و خواسته به حق مردم نیز بوده در واقع مدیریت در بحران ها است؛ لذا باید بیمه سلامت در این شرایط به طور جدی در میدان عمل حضور پیدا کرده که تاکنون در این بخش فعالیت های بسیاری صورت گرفته است.

 

 وی اظهار داشت: بیمه سلامت تاکنون نظارت های قابل قبولی داشته و از کیفیت و کمیت خدمات مراقبت می کند؛ بدون شک بیمه سلامت با نظارت های خود و شناسایی مسائل و مشکلات در جهت اصلاح قوانین باید تلاش کند و لازمه این کار ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied