شمانیوز
شما نیوز

زمان قرعه کشی خودروهای فوق العاده + جزئیات

مقیمی گفت: ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ادامه دارد و شنبه هفته بعد، قرعه کشی انجام خواهد شد.

زمان قرعه کشی خودروهای فوق العاده + جزئیات

 به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو صبح امروز در نشستی خبری در خصوص بهسازی برنامه‌ریزی برای گروه صنعتی ایران خودرو گفت: از اسفند ماه امسال ورود مشتری به داخل نداریم و در تلاش هستیم آن را بهسازی کنیم. در ایران خودرو کار‌های مثبتی در خصوص مدیریت هزینه انجام گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس بحث‌های آموزشی که در گروه ایران خودرو مطرح شده، کار‌های مثبتی هم انجام شده است.

مقیمی گفت: در موضوع طراحی سازمانی نیازمند قابلیت سازی در سازمان هستیم که یکی از آن‌ها منابع انسانی کارآمد است.

مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: از شهریور سال گذشته در تلاش بودیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم، اما در نهایت تا کنون ٧٧٠ نفر تعدیل نیرو داشتیم که آن‌ها هم بازنشسته بودند. از نیروی پیمانکار یک نفر هم تعدیل نداشته‌ایم و حدود ۱۴۰ هزار نفر در شبکه قطعه سازی جذب شدند.

او افزود: در سال ٩٩، ۵۰۰ نفر بازنشسته خواهیم داشت. مشکلاتی برای رسمی کردن داریم که توسط برخی دچار مشکلاتی هستیم.

این مقام مسئول گفت: اهداف زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب داریم. باید سوابق پیمانکاری کارکنان دارای مشاغل سخت و زیان آور لحاظ شود، تاییدیه احکام سرپرستی برای مشاغل حوزه‌های تولیدی حذف شود و همچنین سوابق عناوین شغلی دارای تناقض آرا احتساب شود.

مقیمی افزود: حتما به نیرو‌ها باید توجه خاص و ویژه کرد.

 

زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

مقیمی در ادامه این نشست با اشاره به فرایند ثبت نام متقاضیان خودرو بیان کرد: ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و شنبه قرعه‌کشی انجام می‌شود و حداقل تا ٣ ماه آینده تحویل خواهیم داد. پیش فروش دیگری هم در هفته آینده خواهیم داشت مجدد که موعد تحویل آن سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

او در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی داریم و بحث فاصله‌گذاری اجتماعی در ایران خودرو رعایت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • معصومه مرادی

    سلام
    ببخشیداگه میشه مهلت واریزوجه بعدازقرعه کشی روکمی افزایش بدید