شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه جدید ستاد خبری سهام عدالت

تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی مطلع شوند.

اطلاعیه جدید ستاد خبری سهام عدالت

ستاد خبری سهام عدالت در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرد: افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

سهامداران شریف و عزیز ایران اسلامی؛ 

با توجه به اطلاعیه‌های پیشین مبنی بر امکان دادوستد سهام عدالت و گذشت چندین سال از زمان واگذاری این سهام، برخی اطلاعات افراد مانند شماره حساب، شماره شبا و شماره تلفن همراه مشمولان سهام عدالت، نیاز به روز رسانی دارد.

در همین رابطه، افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

خاطرنشان می‌شود: از روز دهم خردادماه ۱۳۹۹، سهام ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت آزاد‌سازی شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ اقتصاد و بازار سرمایه ایران رقم بخورد.

تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء نموده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند؛ از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون‌ها نفر از هموطنان بر بنگاه‌های اقتصادی پذیرفته شده در بورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

همچنین بانک‌ها هم می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به‌تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان، در بازار سرمایه اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز کنند.

 

منبع: سنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • جهانشامحمودی برام

    بله بسیارمفیدبود

  • یوسف

    عالی

  • کوکب ریسی

    سلام میخواهم صهامم را بفروشم

    • شهرام قسمی

      مهلت آزادسازی سهام به پایان رسیده

  • آرزو

    میخوام سهام عدالت را ازاد کنم

  • محمود عسگری فرکوش

    با سلام من می خواهم بدانم ارزش سهام من چه قدر است

  • لیلا

    تکلیف ماها که هیچ سهامی بهمون تعلق نگرفته چیست؟مگه ما ایرانی نیستیم؟