شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نقش آن امام راحل را در تحولات سیاسی اجتماعی ایران، منطقه و جهان اسلام بی همتا خواند و بر ضرورت تبیین اندیشه های والای ایشان به نسل های جدید تاکید کرد.

 پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ حمیدرضا مومنی در این پیام ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در 12 بهمن 57 و عروج ملکوتی آن امام همام را در 14 خرداد 68 دو واقعه استثنایی و ماندگار در تاریخ کشورمان دانست و حضور چند میلیونی مردم ایران را در این دو واقعه نمونه عینی رابطه امام و امت خواند.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

14 خرداد هر سال یادآور غمی بزرگ برای ملتی بزرگ است. در این روز در سال 1368 ملت بزرگ ایران بزرگمردی به نام امام خمینی(ره) را از دست داد ولی امید خود را برای ادامه نهضت انقلاب اسلامی از دست نداد و 24 ساعت از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی نگذشته بود که خبرگان رهبری پرچم نهضت اسلامی را بر دوش جانشین برحق امام خمینی (ره) یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای"مدظله العالی" گذاشتند.

 

امام خمینی (ره) در روزگاری که هم شرق فکر می‌کرد پایان دوران دین و خداپرستی است و هم غرب فکر می‌کرد که دور حکومت دینی خط ابدی کشیده است به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین و با حمایت مردم در سراسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.

 

حضرت امام خمینی(ره) هم  در برابر استبداد و هم در برابر استعمار سرافراز و قدرتمند ایستاد و با اتکا به خداوند متعال و در مسیر اسلام ناب محمدی نهضت اسلامی را در مسیر هدایت برای پیروزی قرار داد.

 

این پیروزی با ورود تاریخی امام راحل به خاک وطن در 12 بهمن سال 1357 شروع شد و در 22بهمن همان سال ملت ایران به رهبری داهیانه آن امام همام با انقلابی تاریخی این پیروزی را در ایران رقم زدند.

 

حضرت امام خمینی (ره) کشتی انقلاب اسلامی را که از هر طرف مورد هجمه دشمنان قسم خورده قرار گرفته بود به درستی تا ساحل نجات هدایت کرد و وقتی در 14 خرداد 1368 به ملکوت اعلی پیوست این انقلاب دهه اول خود را پشت سر گذاشته بود و با انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای"مدظله العالی" از سوی مجلس خبرگان رهبری به عنوان جانشین امام خمینی (ره) فصلی نوین در تاریخ چهل ساله نظام منبعث از انقلاب اسلامی رقم خورد و نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب در طول 30 سال بعد از ارتحال امام خمینی(ره)  امروز به یکی از قدرت های بزرگ نه تنها منطقه بلکه دنیا تبدیل شده است.

 

اینجانب فرا رسیدن 14 خرداد روز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به حضور مردم جزیره قشم، تسلیت وتعزیت گفته و آرزو می کنم همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه آن امام سفرکرده باشیم و با الهام از اندیشه های نجات بخش آن امام فقید در ساختن جامعه ای اسلامی به معنای واقعی کلمه توفیق پیدا بکنیم.

 

« انشاء الله» 

 

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied