شمانیوز
شما نیوز

اعلام اسامی بازنشستگان واجد شرایط وام ضروری

متقاضیانی که در اردیبهشت ماه ۹۹ ثبت نام کردند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی و لینک «نتایج ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری» با درج شماره دفترکل و شماره ملی و شماره حساب بازنشستگی از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

اعلام اسامی بازنشستگان واجد شرایط وام ضروری

محمود مرتضایی‌فرد گفت: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که در مرحله دوم 98 در اردیبهشت ماه اقدام به ثبت‌نام وام ضروری کردند، از روز سه‌شنبه 13 خرداد ماه 99 می‌توانند برای مشاهده نتایج ثبت‌نام و زمان‌بندی پرداخت وام «واجدین شرایط» به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.

مرتضایی‌فرد افزود: با توجه به پایان ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری، تمامی متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده «واجد شرایط» پرداخت شناخته شده باشند، طی 7 ماه و به ترتیب اولویت از خرداد تا آذرماه 99 مبلغ 7 میلیون تومان تسهیلات، به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان «واجد شرایط» برای دریافت وام خود نیاز به مراجعه به بانک صادرات ندارند، گفت: وام ضروری واجدین شرایط طبق مرحله و زمان بندی اعلام شده در سامانه، به حساب بانکی که از آن حقوق دریافت می کنند واریز می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت و براساس «کمترین میزان حقوق دریافتی» و «کمترین مجموع وام دریافتی» نوبت بندی شده‌اند و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان طی هفت ماه پرداخت می‌شود.

مرتضایی فرد با بیان اینکه تا پایان خردادماه 42 هزار نفر از واجدین شرایط، وام خود را دریافت می‌کنند، تأکید کرد: متقاضیان دارایِ اولویت‌هایِ اول به ترتیب در ماه‌های ابتدایی از تسهیلات وام ضروری بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به چگونگی اطلاع بازنشستگان کشوری از وضعیت دریافت تسهیلات مرحله دوم، گفت: متقاضیانی که در اردیبهشت ماه 99 ثبت نام کردند، می توانند از روز سه شنبه 13 خردادماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی و لینک «نتایج ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری» با درج شماره دفترکل و شماره ملی و شماره حساب بازنشستگی از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

گفتنی است، از مجموع حدود 400 هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله دوم، حدود 200 هزار نفر واجدین شرایط دریافت وام ضروری هستند که تا آذر 99 در چند مرحله این وام را دریافت می‌کنند. مبلغ وام ضروری هفت میلیون تومان، در اقساط 36 ماهه و کارمزد 4 درصد است.

 

منبع : تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied