شمانیوز
شما نیوز

ثبت درخواست غیر حضوری فروش سهام عدالت با اپلیکیشن سکه

دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم آزادسازی سهام خود را به قصد فروش آن انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سکه اقدام به ثبت غیرحضوری درخواست فروش سهام خود کنند.

ثبت درخواست غیر حضوری فروش سهام عدالت با اپلیکیشن سکه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت؛ در پی اعلام شرایط ثبت درخواست فروش سهام دارندگان سهام عدالت، شرکت به‌پرداخت ملت امکان ثبت غیرحضوری درخواست فروش این سهام را در بستر نرم‌افزار موبایلی سکه فراهم کرده است.

 

بر این اساس، مشمولان این مرحله یعنی سهامدارانی که روش مستقیم مدیریت و آزادسازی سهام را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سکه به آسانی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک‌ها یا سایت‌های مربوطه، سفارش فروش را ثبت کنند.

 

پس از دریافت و تجمیع درخواست‌های فروش سهام عدالت و ارجاع آن به بانک، کارگزاری طرف قرارداد با بانک هماهنگی‌های لازم را با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و نهاد ناظر انجام می‌دهد و طبق دستورالعمل‌های مصوب نسبت به فروش سهام متقاضیان اقدام می‌کند که وجوه حاصله از آن، بعد از کسر هزینه‌های مربوط به فروش سهام عدالت به حساب مشتری واریز می‌شود.

 

در مرحله کنونی، امکان ثبت درخواست فروش سهام عدالت فقط برای آن دسته از سهامدارانی میسر است که شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده و تاکنون نیز سود سهام مذکور را از طریق آن حساب دریافت می‌کرده‌اند.

 

امکان ثبت درخواست فروش سهام عدالت چه از طریق درگاه‌های حضوری و چه از طریق اپلیکیشن سکه یا سایت بانک‌ها برای هر مشتری برای یک بار میسر بوده و ثبت مجدد درخواست امکان‌پذیر نیست. همچنین اولویت ثبت درخواست فروش در روش حضوری یا غیرحضوری کاملاً مشابه و یکسان است و هیچ‌کدام از روش‌های یادشده مزیتی بر دیگری ندارد.

 

سهامداران می‌توانند برنامه موبایلی سکه را از مارکت های معتبر (بازار، سیبچه و ….) و یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#۲*۷۴۱*)، و همچنین وب‌سایت رسمی شرکت به پرداخت ملت به آدرس www.behpardakht.com دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied