شمانیوز
شما نیوز

رشد ۶۰درصدی صادرات محصولات پلیمری پتروشیمی بندرامام

صادرات محصولات پلیمری شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.

رشد ۶۰درصدی صادرات محصولات پلیمری پتروشیمی بندرامام

به گزارش شمانیوز به نقل از ایپنا؛ مجتمع شرکت پتروشیمی بسپاران بندرامام در ادامه برگزاری مجمع شرکت‌های تابعه پتروشیمی بندرامام دیروز (سه‌شنبه، ۱۳خردادماه) برگزار شد. در این نشست گزارش‌ عملکرد این شرکت در سال ۹۸ در حوزه‌های تولید، تعمیرات و راه‌اندازی، صادرات، HSE، ساخت داخل و مباحث رفاهی کارکنان ارائه شد.

 

شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام که وظیفه تولید انواع محصولات پلیمری را به‌عهده دارد در سال ۹۸ برای نخستین بار در واحد پلی‌اتیلن سنگین (HD) رکورد تازه تولید را ثبت و افزایش تولید بیش از ۱۰۶ درصد ظرفیت اسمی واحد را محقق کرد.

 

این شرکت در ۲ واحد دیگر خود هم رکورد تولید زد و موفق شد افزایش تولید بیش از۱۰۸ درصد ظرفیت اسمی در واحد پلی‌پروپیلن (PP) و همچنین عملکرد بیش از ۱۰۹ درصد ظرفیت تولید در واحد پلی‌اتیلن سبک (LD) را عملیاتی کند.

 

شرکت بسپاران افزون بر ثبت رکوردهای تولیدی در واحدها، توانست شاخص تولید محصولات نامرغوب را ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش دهد.

 

گزارشی که در بخش صادرات ارائه شد بیانگر عملکرد درخشان پتروشیمی بندرامام در حوزه صادرات محصولات پلیمری بود به طوری که این شرکت موفق شد صادرات محصولات پلیمری تولید شده در شرکت بسپاران را نسبت به پارسال ۶۰ درصد افزایش دهد.

 

شرکت بسپاران در حوزه تعمیرات برای نخستین بار طی یک برنامه کارشناسی شده و منظم، گیربکس اکسترودر واحد پلی‌اتیلن سنگین (HD) را بدون حضور و وابستگی به کارشناسان خارجی، از سوی متخصصان شرکت تعمیر و راه‌اندازی کرد.

 

سطح خدمات رفاهی و بهداشتی کارکنان واحدهای عملیاتی و تعمیراتی شرکت بسپاران نیز در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ارتقای چشمگیری داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied