شمانیوز
شما نیوز

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان تامین اجتماعی اهواز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز که به عنوان سانتر کرونا به بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند، بازدید کردند.

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان تامین اجتماعی اهواز

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده به بیماران کرونایی ارائه کرد و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام امکانات و نیروی انسانی خود همراه و همپای دانشگاه علوم پزشکی در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی بوده است.

 

وی اظهار داشت: در ابتدا دو بیمارستان امیرکبیر اهواز و شفا مسجد سلیمان به عنوان بیمارستان های معین دانشگاه فعالیت خود را آغاز کردند.

 

دکتر جلیلی افزود: در اسفند ماه سال گذشته، یک درمانگاه حاد تنفسی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) راه اندازی شد که به صورت ویژه و شبانه روزی در حال خدمت به بیماران کرونایی است.

 

وی تعداد مراجعه کنندگان به این درمانگاه را بیش از ۲۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از یکهزار و 150 نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا دربیمارستان های تامین اجتماعی استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند و بیش از 8100 بیمار مشکوک و قطعی به این بیماری تحت درمان قرار گرفته و با اقدامات و تلاش جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان بهبود یافتند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: با تلاش و ایثار مدافعان سلامت از ابتدای دوران شیوع کرونا ویروس تاکنون، ۴۷۵ بیمار در این بیمارستان بستری شدند که خوشبختانه ۳۵۵ نفر آنها ترخیص و متاسفانه ۵۱ نفر دیگر نیز فوت شدند.

 

دکتر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با قدردانی از مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان خدمات ارائه شده در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز را مطلوب توصیف کرد و از زحمات و خدمات کارکنان این بیمارستان تقدیر کرد.

 

وی بر لزوم همکاری بین بخشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied