شمانیوز
شما نیوز

آی تی نقش تعیین‌کننده‌ای در شفاف‌سازی امور دارد

با گسترش فناوری اطلاعات و خدمات جدید در سازمان تامین اجتماعی علاوه بر افزایش شفاف‌سازی امور و جلوگیری از اتلاف منابع مالی و انرژی؛ ترددهای غیرضروری کاسته و بالا رفتن میزان رضایت بیمه‌شدگان را در پی خواهد داشت.

آی تی نقش تعیین‌کننده‌ای در شفاف‌سازی امور دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین امیری‌گنجه، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست آموزشی فاز یک سیستم بازرسی دفاتر قانونی فناوری اطلاعات این اداره کل سخن می‌گفت، با تایید مطلب بالا افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از شاخص‌های موثر و مهم در ارائه خدمات بیمه‌ای درمانی در سازمان تامین اجتماعی است و با توجه به اینکه تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، مکانیزه کردن تمامی امور و خدمات، مهمترین رویکرد سازمان است.

 

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ، توجه به حوزه آی تی را یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در روند ارائه خدمات بیمه‌ای درمانی دانست و افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث بهینه شدن ارتباط و تعامل با بیمه‌شدگان، تسهیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بالا رفتن کارایی تکنیک‌های مدیریتی و افزایش رشد و عملکرد سازمان می‌ شود.

 

وی تقویت، همگرایی و بهره‌برداری از ظرفیت دانش و تجربه کارشناسان فناوری اطلاعات در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ را خوب توصیف کرد و گفت: طی سالیان متمادی شاهد هستیم که بسیاری از پایلوت طرح‌های سازمانی و حتی ملی در این اداره کل انجام می‌گردد که نشان از درایت تخصصی و دانش‌مداری نیروهای مجرب این حوزه است و این مهم مایه مباهات است. 

 

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشکیل کارگروه اتاق فکر آی تی را یکی از نیازهای مهم در جهت ماهیت فرابخشی بودن فناوری اطلاعات دانست و تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر فناوری اطلاعات اداره کل غرب تهران بزرگ فرصت مغتنمی است تا مسائل، چالش‌ها و پیشنهادهای مطرح شده در راستای اهدافی چون مدیریت منابع، مصارف، تاب‌آوری و کرامت انسانی را پیگیری کنیم.

 

شایان ذکر است در پایان این نشست روسا و کارشناسان فناوری اطلاعات اداره کل غرب تهران بزرگ و شعب تابعه مسائل و مشکلات خود را با سرپرست اداره کل غرب تهران بزرگ مطرح کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied