شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جلسه تدوین نقشه استراتژی هلدینگ فولاد متیل

در تدوین اهداف حوزه تعالی، توسعه و سرمایه گذاری هلدینگ فولاد متیل از رویکرد نوین BCG استفاده شده است.

برگزاری جلسه تدوین نقشه استراتژی هلدینگ فولاد متیل

به گزارش شمانیوز به نقل از می متالز، جلسه تدوین نقشه استراتژی شرکت فولاد متیل با حضور «مجتبی مهدیان» مدیرعامل شرکت فولاد متیل، معاونین، کارشناسان و کارکنان این شرکت و مدیران حوزه معاونت امور شرکت ها و سرمایه گذاری های فولاد مبارکه اصفهان آقایان نبی الله فرهمند و رسول همامی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد و اهداف، پروژه ها و اقدامات شرکت برای افق ١٤٠١-١٣٩٩ تدوین شد. گفتنی است در تدوین اهداف حوزه تعالی، توسعه و سرمایه گذاری از رویکرد نوین BCG استفاده شد. 

 

 مدیرعامل شرکت ضمن اشاره به برخی از اهداف، از جمله توسعه ی استراتژی های سرپرستی هلدینگ، سیاست گذاری و یکپارچه سازی شرکت ها و برخی اقدامات استراتژیک از جمله پیاده سازی نظام مدیریت فرآیندی (BPM) بر جاری سازی اهداف سطح هلدینگ به روش کارت امتیازی متوازن (BSC) در شرکت های زیر گروه تاکید و ضمن تقدیر از حضور کلیه همکاران شرکت در تمامی سطوح (معاونین، مدیران و کارشناسان) در جلسه تدوین نقشه استراتژی، ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همیاری، تحقق اهداف عالی هلدینگ مطابق برنامه تدوین شده میسر گردد. 

 

در پایان جلسه «مجتبی مهدیان» از کلیه همکاران موثر در تدوین نقشه و برنامه استراتژیک شرکت به ویژه مهندس «نبی الله فرهمند» مدیر امور شرکت ها و مهندس «رسول همامی» کارشناس برنامه ریزی استراتژی شرکت های گروه فولاد مبارکه تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied