شمانیوز
شما نیوز

8 کفش ورزشی لوکس برای آقایان | معرفی برترین برندهای کفش های ورزشی

در حال حاضر پوشیدن کفش ورزشی از ورزشگاه تا دفتر کار کاملاً قابل قبول است. برای داشتن ظاهری زیبا و شیک می توانید آنها را به راحتی با یک جفت شلوار جین بپوشید یا آنها را با یک کت و شلوار برای یک سبک تجاری بپوشید. کفش ورزشی یک سطح سبک ، تطبیق پذیری و راحتی را ارائه می دهد که سایر کفش ها نمی توانند آن را به وجود بیاورند .

در حال حاضر پوشیدن کفش ورزشی از ورزشگاه تا دفتر کار کاملاً قابل قبول است. برای داشتن ظاهری زیبا و شیک می توانید آنها را به راحتی با یک جفت شلوار جین بپوشید یا آنها را با یک کت و شلوار برای یک سبک تجاری بپوشید. کفش ورزشی یک سطح سبک ، تطبیق پذیری و راحتی را ارائه می دهد که سایر کفش ها نمی توانند آن را به وجود بیاورند .

 

با خرید کفش های لوکس ، شما از پارچه ها و مواد برتر طراحان سطح بالا و مارک های لوکس استفاده می کنید. مارک های سنتی ورزشی و لباس ورزشی در طراحی کفش های کلاسیک خیابانی طراحی شده اند که می توانند زیبا نیز به نظر برسند.

 

هر کفش ورزشی که در لیست زیر قرار دارد می تواند اکثر روزهای هفته به کفش های شما تبدیل گردد . کفش های ورزشی ممتاز مردانه همه کاره ، شیک و کاربردی هستند.

 

1. Oliver Cabell Low 1 Frost: بهترین کفش ورزشی مردانه مینیمالیستی

سشی

 

الیور کابل نام خود را به خوبی جا بیندازد و کفش های با کیفیت عالی را با طراحی ساده مینیمالیستی عرضه می کند. این جفت عالی از Low 1 گسسته و مینیمالیستی و در عین حال بسیار شیک است. این برند با استفاده از کارخانه ها و مواد با کیفیت و مرغوب ، تمام کفش های خود را تولید می کند.

 

2. Nike Air Max 270: کفش ورزشی پرفروش سال

 

غف

Nike Air Max 270مشهورترین کفش ورزشی مردانه سال 2020 است. این جفت کم رنگ در طیف وسیعی از رنگ ها قرار دارد . تنها لاستیک React با امضای سبک وزن نایک باعث می شود پوشیدن لباس ورزشی در تمام طول روز نیز یکی از راحت ترین کفشهای ورزشی باشد.

 

3. Koio Capri Castagna: بهترین کفش های برای پوشیدن با شلوار جین

 

ع

 

این کفش های چرمی قهوه ای ساده اما زیبا برای مطابقت با شلوار جین هنگام پوشیدن مناسب هستند. Koio یک برند کفش ورزشی است که به سرعت در حال رشد است و توسط دو کفش کار خود را شروع کرد . آنها کفش های خود را در ایالات متحده آمریکا طراحی می کنند و آنها را در ایتالیا تولید می کنند. ما کاملاً کاپری کاستاگنا توسط کوئو را به عنوان کفش ورزشی روزانه تایید می کنیم .

 

4- Superstar Adidas Originals: بهترین کفش ورزشی کلاسیک

 

یب

 

هر مردی باید در مجموعه کفش ورزشی خود یک جفت Supercar Original Adidas داشته باشد. طراحی آنها بی نظیر است . برخی حتی آنها را بهترین کفش ورزشی تمام دوران می نامند. این کفش دارای رنگ های مختلفی است ، اما اگر فقط یک مورد را انتخاب کنیم ، چرم سفید کلاسیک و سفید را با نوارهای سیاه توصیه می کنیم.

 

5-جیر و جیب لانوین: بهترین کفش ورزشی

 

8

 

اگر به دنبال یک جفت کفش ورزشی هستید که لباس مجلسی یا حتی یک مهمانی سیاه و سفید را بپوشید ، این جفت کفش سیاه Lanvin را به رنگ جیر و چرم ثبت کنید. بهترین کفش ورزشی برای پوشیدن در دفتر یا مطابقت با لباس است.

 

6. Golden Goose Superstar: بیشتر کفش ورزشی شیک

 

هخ

 

اگر تا به حال کفش ورزشی پریمیوم فوق العاده شیک طلایی فوق العاده شیک را در سال 2020 نشنیده اید ، باید بدانید که هنوز هم دیر نیست . این کفش ایتالیایی با استفاده از مواد لوکس ، صنایع دستی واقعی و طراحی لکه دار به دنیای کفش ورزشی مردانه می پردازد.

 

7. Celine Triomphe Gold Top-Top: عجیب و غریب ترین

 

9ح9ح

 

این جفت کفش ورزشی طلایی توسط طراح لوکس فرانسوی سلین طراحی شده است . این کفش ورزشی با نسخه محدود می باشد که بسیار ساده ، راحت و بسیار مطلوب است. شما با این موارد روی پایتان ، متوجه خیابان نمی شوید.

 

8. Adidas UltraBoost 20: راحت ترین کفش ورزشی

 

8

 

هنگامی که آدیداس برای اولین بار کفش UltraBoost را معرفی کرد ، به دلیل کیفیت ساخت و راحتی در آن بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد . فقط کفش ورزشی Adidas UltraBoost 20 بپوشید تا احساس کنید  که روی راه می روید .

 

بهترین مارک ها و برند های کفش های ورزشی

 

1. نایک (Nike)

مارک ورزشی نایک هر ساله با فناوری و طراحی جدید ، خود را به روز می کند. توانایی نایک برای فشار دادن کفش ورزشی خود به هر جهت در همان زمان کاملاً لذت بخش است.

2. آدیداس (Adidas)

آدیداس طی چند سال گذشته با همکاری با کین وست و فارل ، عمیقاً در فرهنگ لباس خیابانی غوطه ور شد .

3. گوچی (Gucci)

 برندی مناسب برای خرید کفش مردانه اسپرت . برند تجاری لوکس ایتالیایی گوچی در میان اولین نام های بزرگی بود که ظاهر کفش های اسپرت مردان را متحول کرد .

4. بالنسیگا (Balenciaga)

برند لوکس فرانسوی Balenciaga دیر به بازی کفش ورزشی آمد. اما آنها بزرگ آمدند. طراح برند بالنسیگا در حال بازبینی مجدد کلاسیک از دهه 80 و 90 با پیچ و تاب مدرن است.

5. تام فورد (Tom Ford)

برند تام فورد با طراحی فوق العاده و سطح بالا به دلیل استفاده از مواد پریمیوم و توجه به جزئیات بیشتر شناخته شده است. مجموعه کفش ورزشی Tom Ford کاملاً عالی است. آنها سبک عالی و با کیفیت ماندگار ارائه می دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied