شمانیوز
شما نیوز

سهراب گیلانی در مجلس یازدهم مطرح کرد:

تلاش بیمه سلامت در بهبود خدمات بهداشتی و درمانی

نماینده شوشتر و گتوند درمجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: سازمان بیمه سلامت همواره به دنبال بهبود بخشیدن به خدمات و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعهدات نسبت به بیمه شدگان است.

تلاش بیمه سلامت در بهبود خدمات بهداشتی و درمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، سهراب گیلانی گفت: بیمه سلامت با اقدامات به موقع به عنوان یک پشتوانه بزرگ نقش مهمی در پیشرفت سلامت و توسعه فعالیت های بیمه ای ایفاء کرده است.

 

نماینده مردم شوشتر و گتوند درمجلس یازدهم شورای اسلامی، با اشاره به نقش موثر سازمان بیمه سلامت در حمایت از اقشار ضعیف افزود: سازمان بیمه سلامت کشور همواره به دنبال  بهبود بخشیدن به خدمات و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعهدات نسبت به بیمه شدگان، در چهار سال گذشته بوده و در بدو شروع مجلس یازدهم نیز در سطح کشور نیز اقدامات مناسبی را انجام داده است.

 

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت کشور توانسته با حمایت و تحت پوشش قراردادن اقشار کم درآمد و ضعیف در جامعه اقدامات چشمگیری در توسعه زیر ساخت های سلامت صورت دهد.

 

گیلانی تاکید کرد: نظم بخشیدن در پرداخت ها تا فروردین سال جاری تاثیر چشمگیری در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان داشته واین نظم بخشی در پرداخت ها سبب شد که بیمارستان ها بیماران بیشتری را پذیرش و درمان کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied