شمانیوز
شما نیوز

۱۴۲۸ میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: مجموع معاملات تالار بورس استان در دو ماهه اول امسال به یک هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال رسیده است.

۱۴۲۸ میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی معامله شد

 به گزارش شمانیوز وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند:  هریوندی مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی در اردیبهشت ماه ۷۸ میلیون ۲۵۶ هزار و ۳۱۱ سهم به ارزش ۹۵۸ میلیارد ریال در تالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۷۷ درصدی داشته است.

او افزود: معاملات تالار بورس استان در دو ماه ابتدای سال ۹۹ به عدد یک هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال رسید که از مجموع معاملات ۵۳ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

هریوندی  با بیان اینکه اردیبهشت شاخص کل ۲۹۶ هزار و ۷۲۳ واحد افزایش داشته است گفت: شهروندان از اقدام به سرمایه گذاری در دور‌های آموزشی که توسط تالار منطقه‌ای به صورت رایگان برگزار می‌شود شرکت کنید

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: به سرمایه گذاران تازه وارد یا اشخاصی که دانش کافی برای تجزیه تحلیل اطلاعات مالی را در اختیار ندارند توصیه می‌شود با نگرش میان مدت و بلند مدت و به طور غیرمستقیم در بازار حضور یابند و از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک از منافع بازار بهره گیرند.

او با بیان اینکه مردم تنها وجوه مازاد خود را وارد بورس کنند عنوان کرد: سرمایه گذارانی که به صورت مستقیم وارد بازار می‌شوند تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال را پشتوانه معاملات خود قرار دهند.

هریوندی تصریح کرد: با تشکیل سبد سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید چراکه بازدهی سرمایه گذاری در بازار سهام را کسی نمی‌تواند تضمین کند.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار  کرد: پیشنهاد‌هایی که شامل تضمین بازدهی سرمایه گذاری در سهام می‌باشد فاقد پشتوانه علمی است بنابراین به پیشنهاد‌هایی که توسط افراد در محافل غیر رسمی مطرح می‌شود توجه نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied