شمانیوز
شما نیوز

بیمارستان آتیه همدان زیر چتر نظارتی کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از تشدید اقدامات بهداشتی، گندزدایی محیط بیمارستان آتیه، افزایش آموزش و نظارت شدید بر جداسازی بیماران دارای علائم مشکوک از سایر بیماران و مراجعان با هدف پیشگیری از انتقال بیماری کرونا خبر داد.

بیمارستان آتیه همدان زیر چتر نظارتی کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علیرضا صفری در خصوص نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محیط بیمارستان آتیه همدان اظهار داشت: همکاری و نظارت در بررسی علائم بیماری کرونا در ورودی بیمارستان و تفکیک بیماران حاد تنفسی از سایر بیماران به صورت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان اضافه کرد: نظارت بر رعایت اصول کنترل عفونت در بخش کرونا توسط کارکنان درمانی کلینیکی و پاراکلینیکی و مراجعان صورت می گیرد.

 

دکتر صفری ادامه داد: همچنین آموزش مداوم و چهره به چهره همه کارکنان پزشکی، پرستاری، خدماتی و واحدهای پاراکلینیکی در خصوص علائم، نحوه شناسایی، درمان و شیوه پیشگیری از شیوع کرونا در بیمارستان آتیه در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: نصب پوسترهای آموزشی و نیز اطلاع رسانی از طریق سیستم صوتی بیمارستان به صورت مکرر صورت می گیرد و اعلام پیام های بهداشتی با محتوای آموزش پیشگیری و کنترل کرونا در حال اجراست.

 

دکتر صفری خاطرنشان کرد: همچنین ضد عفونی مکرر و اصولی کلیه محیط بیمارستان و تجهیزات با محلول های استاندارد و کارا انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: تمامی بخشنامه های ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور کامل انجام و آمار و اطلاعات خواسته شده ارسال و از بیماران بستری و سرپایی مشکوک با هماهمگی مرکز بهداشت تست کرونا گرفته می شود.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: پس از انجام تست و  اطلاع جواب آزمایش از سوی مرکز بهداشت، پیگیری های لازم انجام می‌شود و بیمارستان با بیماران بستری شده در بخش کرونا پس از ترخیص تماس و پیگیری ها و آموزش های لازم را انجام می‌دهد.

 

وی گفت: همچنین آمار و اطلاعات بیماران ترخیص شده مشکوک به کرونا نیز روزانه به مرکز بهداشت و معاونت درمان دانشگاه ارسال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی