شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از بخش های اجرایی اداره کل تجزیه و مبادلات

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در اداره کل تجزیه و مبادلات، چگونگی اجرای فرآیندهای پستی را از نزدیک مورد نظارت قرار داد و با کارکنان بخش های مختلف دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از بخش های اجرایی اداره کل تجزیه و مبادلات

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که عصر امروز با همراهی غلامرضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل، امیرحسین کریمی مدیر منطقه پستی جنوب غرب تهران و حمیدرضا آقاجانی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات پستی انجام پذیرفت، مدیرعامل از تلاشهای کارکنان مجموعه تجزیه و مبادلات در اجرای روند آماده سازی صحیح و رهسپاری به موقع مرسولات با توجه به شرایط بحرانی شیوع کرونا و افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات، قدردانی کرد.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم تسریع روند بازسازی سالن گمرک حضوری و انتقال باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب به آن بخش، اظهار داشت: با اجرای این پروژه و گسترش سالن مبادله شاهد تسهیل عملکرد و افزایش کیفیت آماده سازی امانات پستی خواهیم بود.

 

نعمتی با حضور در بخش های امانات و سکوی مبادله مرکز، به بررسی و کنترل اجرای مقررات منع ارسال مرسولات حجیم خارج از اندازه استاندارد تعیین شده پرداخت و شاخص های کیفی آماده سازی و رهسپاری مرسولات را ارزیابی کرد.

 

در جریان ارزیابی مدت سیر و زمان بندی توزیع مرسولات خدمات خودرویی و گذر نامه، مدیرعامل با برقراری تماس تلفنی با یکی از گیرندگان مرسولات پستی، چگونگی و علت برگشت مرسوله را جویا شده و میزان رضایت مندی مشتری از خدمات پستی را مورد بررسی قرار داد.

 

نعمتی همچنین با کارکنان اداره کل تجزیه و مبادلات به گقتگو پرداخت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و درخصوص درخواست چند تن از کارکنان دستورات لازم را صادر کرد.

 

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن بازدید  از عملکرد کانوایر تلسکوپی اظهار امیدواری کرد: با به کارگیری تجهیزات جدید و به روز شاهد تسریع فرایند ورود مرسولات، کاهش زمان تخلیه بار و کاهش فرسودگی نیروی کار خواهیم بود.

 

در جریان این بازدید، حمیدرضا آقاجانی مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات گزارشی از عملکرد این اداره کل شامل کیفیت اجرای فرآیندها و جدیدترین آمار مربوط به ترافیک مرسولات پستی ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied