شمانیوز
شما نیوز

واحد تولید کنسانتره صنایع معدنی فولاد سنگان با دستور رییس محترم جمهور افتتاح شد

دکتر روحانی رییس جمهور، در مراسم افتتاحیه طرح کنسانتره فولادسنگان : خوشحالیم افتتاح مهم در استان خراسان رضوی در خواف تحقق پیدا میکند. همه مردم در کنار هم برای توسعه کشور فعالیت میکنند.

واحد تولید کنسانتره صنایع معدنی فولاد سنگان با دستور رییس محترم جمهور افتتاح شد
به گزارش شمانیوز : در مراسم امروز ۲۲خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با دستور رییس جمهور محترم و حضور دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، طرح کنسانتره فولادسنگان بزرگترین کارخانه کنسانتره شرق کشور افتتاح شد.
 
 
 
دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در آیین افتتاح و بهره برداری کارخانه کنسانتره سازی سنگان بزرگترین کارخانه شرق کشور : در سال جهش تولید، تسریع در راه انداری طرحهای نیمه تمام کشور آغاز می شود وزارت صمت به عنوان خانواده بزرگ، در قالب طرح پویش هفتگی ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی از میان ۳۸۰۰ طرح بالای ۸۰درصد پیشرفت مرتبا افتتاح میکند که ابعاد اقتصادی و اجتماعی دارد.
 
 
 
این طرحها ۵۰هزار اشتغال مستقیم دارد. امروز با سرمایه گذاری فولاد مبارکه بزرگترین کارخانه کنسانتره کشور با ظرفیت ۵ میلیون تن در فاز اول ۲.۵ میلیون تن افتتاح شده و کمتر از ۵۰ روز دیگر فاز دوم این کارخانه به بهره برداری می رسد. این طرحها با کمک نیروی متخصص داخلی به بهره برداری میرسند.
 
 
با راه اندازی کنسانتره سنگان ظرفیت تولید کنسانتره کشور از ۵۷ میلیون تن به ۶۲ میلیون تن افزایش می یابد در ۱۴۰۴ با تولید ۵۵ میلیون تن فولاد از رتبه ۱۰ جهانی به رتیه ۸ جهانی می رسیم. طرح ۵ میلیون تنی کنسانتره سنگان در ۱۳۹۳ آغاز شده است که۳هزارمیلیارد تومان حجم سرمایه گذاری این طرح است ظرفیت بینظر مجموعه فولادسنگان، فراهم شدن تبادلات مرزی و خارجی است که تضمین کننده شرق کشور است و مصونیت امنیتی هم بهمراه دارد. ۲۲ خرداد ۹۹ ، خواف، سنگان روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied