شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

استقبال مردم ایران از آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر در قرن بیست و یکم است. انسان ها در عصر حاضر بسیاری از نیازهای خود را از طریق اینترنت و به شیوه های مختلفی مرتفع می سازند. افزایش جمعیت جهان، بروز مشکلات ترافیکی و دشوار شدن رفت و آمد های شهری به خصوص در مراکز استان ها در کنار سهولت دسترسی به اینترنت و رفع و رجوع نیازهای روزانه از طریق طراحی برخی از اپلیکیشن ها، مهمترین علل جذب جوامع جهانی و به خصوص مردم ایران به سمت آموزش آنلاین زبان است.

استقبال مردم ایران از آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر در قرن بیست و یکم است. انسان ها در عصر حاضر بسیاری از نیازهای خود را از طریق اینترنت و به شیوه های مختلفی مرتفع می سازند. افزایش جمعیت جهان، بروز مشکلات ترافیکی و دشوار شدن رفت و آمد های شهری به خصوص در مراکز استان ها در کنار سهولت دسترسی به اینترنت و رفع و رجوع نیازهای روزانه از طریق طراحی برخی از اپلیکیشن ها، مهمترین علل جذب جوامع جهانی و به خصوص مردم ایران به سمت آموزش آنلاین زبان است.

 

e769be0d-09ee-479b-abc6-701ed2597004

 

به صرفه بودن یادگیری آنلاین زبان نسبت به آموزش حضوری 

انسانی که تا چندی پیش برای شرکت در یک کلاس زبان ساعت ها از وقت مفید خود را صرف رفت و آمد و شرکت در کلاس های حضوری می‌کرد امروزه صرفاً با یک سیستم ساده و از طریق اتصال به اینترنت و در ساعاتی که فعالیت های روزمره خود را به اتمام رسانده است و در زمانی که ذهنی آسوده از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی دارد می تواند در یک شرایط مطلوب، یادگیری زبان به صورت آنلاین را آغاز کند و گامی دیگر در جهت پیشرفت خود بردارد.

 اینگونه نه تنها از زمان مفید خود در طول روز استفاده‌ بهینه ای خواهد داشت بلکه با حذف رفت و آمد های الزامی جهت شرکت در کلاس های حضوری و پرداخت هزینه ‌های مربوط به آن و همچنین کاهش هزینه های مربوط به ثبت نام و شرکت در کلاس های آموزش زبان، یک صرفه جویی ملموس را تجربه خواهد کرد.

 

آموزشگاه زبان آنلاین

 

 

یادگیری زبان انگلیسی نیاز همیشه جامعه ایران 

انگلیسی تنها زبانی است که اگر به آن مسلط باشید می توانید به اغلب نقاط جهان سفر کنید. از آنجا که درصد بسیار زیادی از مهاجران ایرانی به سمت کشورهای اروپایی و آمریکایی رهسپار می شوند، به خوبی می توان ضرورت یادگیری این زبان بین المللی در ایران را اثبات کرد.

یادگیری زبان انگلیسی نه تنها نیاز جامعه ایران بلکه نیاز بسیاری از جوامع جهانی است. امروزه بسیاری از فعالیت‌های تجاری و اقتصادی فرا ملی با تکیه بر زبان انگلیسی اعم از امریکن و بریتیش صورت می پذیرد.  اگر می خواهید در جهان امروز موقعیت مناسبی از حیث محل سکونت و سطح فعالیت اقتصادی و اجتماعی به دست آورید به یادگیری زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. 

 

نقش مثبت پلتفرم در یادگیری آنلاین زبان 

آیا می دانید پلتفرم چیست و چه تاثیری در یادگیری زبان دارد؟ یک پلتفرم در دنیای اقتصاد می‌تواند معانی متفاوتی ارائه دهد به عنوان مثال پلتفرم در دنیای خودرو و خودرو سازی با پلتفرم در آموزش آنلاین زبان متفاوت است. یک پلتفرم در آموزش آنلاین زبان مجموعه ای از چند سخت افزار، نرم افزار و همچنین یک سیستم عامل است که قابلیت های آن با توجه به نیاز یک اپلیکیشن مشخص می گردد.  پلتفرم های آموزش زبان با فراهم نمودن امکانات گسترده در سطح جهان برای کاربران خود، نقش موثری در فراگیری زبان خارجه ایفا می کنند. 

مهمترین پلتفرم های آموزش زبان عبارتند از:

  • Italki
  • pereply
  • lingoda
  • verbling 
  •  tikkaa

پلتفرم Italki

این پلتفرم به زبان آموز کمک می کند تا استاد دلخواه خود را با توجه به کلاس زبان مورد نیاز و به صورت کاملاً مستقیم انتخاب کند. italki  شامل هزاران کلاس آموزش زبان با بهره گیری از اساتید مختلف در سراسر جهان است.

 کلاس های این پلتفرم از طریق اسکایپ به صورت کاملا آنلاین برگزار می شوند. علاوه بر اسکایپ می توانید از  wechat   و facetime نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن بهترین و بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین زبان است که بیشترین میزان کلاس و استاد در سراسر جهان را پوشش می دهد.

شما می‌توانید بر اساس کاراکتر های بسیار زیادی نوع کلاس خود را انتخاب نمایید. قیمت کلاس ها به صورت ساعتی پرداخت شده و شما می توانید از درگاه اینترنتی تعیین شده مبلغ آموزش را واریز نمایید. 

 

 

 

پلتفرم preply 

این پلتفرم شامل ۲۵ هزار استاد زبان و همچنین آموزش ۲۷ زبان مختلف در سراسر دنیا می باشد. پلتفرم preply  امکان آموزش زبان به صورت خصوصی را نیز برای کاربران خود فراهم ساخته است. این پلتفرم پیش از شروع آموزش از کاربر امتحان سطح بندی به عمل آورده و سپس متناسب با آن بهترین پیشنهادات خود را به کاربر ارائه می‌دهد.

قیمت تعیین شده برای شرکت در کلاس های آنلاین preply  متفاوت است و معمولاً توسط اساتید تعیین می گردد اما میانگین این قیمت برای هر ساعت ۱۵ دلار است. هر چند بسیاری از افراد نسبت به مبلغ تعیین شده توسط بسیاری از اساتید پلتفرم preply  منتقد هستند با این حال همچنان یکی از پرطرفدار ترین شیوه های آموزش زبان در سراسر جهان است.

 

پلتفرم lingoda 

این پلتفرم ارائه دهنده خدمات مربوط به فراگیری آنلاین زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و اسپانیایی  است که جلسات آموزشی خود را نیز به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در گروه های چهار نفره برگزار می کند. 

از مهمترین ویژگی‌ های پلتفرم لینگودا تعداد زیاد درس ها برای سطح های مختلف است. تعداد درس های تعیین شده برای هر سطح نیز به صورت تصاعدی بالا می ‌رود. به عنوان مثال اگر شما برای یادگیری زبان اسپانیایی در دوره های مقدماتی ۵۰ درس را می‌گذرانید در سطوح بالاتر میزان این درس ها به ۷۵ عدد می ‌رسد. 

در این شیوه فایل های آموزشی بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تمرینات مکالمه ای، گرامری، ریدینگ و ... در سطوح فشرده ای اعمال می شود. شرایط تدریس در این پلتفرم سخت گیرانه بوده و شما برای شرکت در کلاس‌های زبان با استفاده از اپلیکیشن لینگو دا باید انگیزه فراوان و روحیه تلاشگرانه ای داشته باشید.

 

پلتفرم  verbling 

 این پلتفرم شباهت بسیاری به پلتفرم آی تاکی دارد اما هزینه کلاس ها بسیار بالاتر بوده و معمولاً اساتید قیمت بیشتری برای کلاس ها در نظر می گیرند. این پلتفرم امکان آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت یک دانش آموز با یک استاد را نیز فراهم می کند.

در این پلتفرم از اساتید با تجربه و با سابقه استفاده می شود. همچنین طراحی ساده و کاربردی، استفاده از آن را بسیار راحت تر نموده است. از جمله مهمترین معایب این پلتفرم قیمت بالای کلاس های آنلاین زبان است. 

 

پلتفرم tikkaa

این پلتفرم برعکس پلتفرم های قبل صرفا برای فارسی زبانان طراحی شده و از اواخر سال ۹۸ اولین اپلیکیشن خود را برای یادگیری آنلاین زبان ارائه نمود. جهت استفاده و بهره گیری از اپلیکیشن تیکا ابتدا باید به وب‌سایت این پلتفرم مراجعه نموده و سپس مقدار بودجه تان را در کنار زمانی که می توانید به آموزش زبان بپردازید و همچنین هدف خود را در خصوص یادگیری زبان تعیین نموده و مناسب با آنها اساتید پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد.

این اپلیکیشن دارای تخته آموزش مجازی، قابلیت چت و همچنین برگزاری کلاس به صورت کاملا تصویری می باشد. تمرکز اصلی این اپلیکیشن بر روی فراگیری زبان انگلیسی بوده و پس از آن می‌توان به فراگیری زبان فرانسه و آلمانی اشاره کرد. اپلیکیشن تیکا دارای قیمت مناسبی بوده و شما میتوانید با پرداخت مبالغ کمتری در مقایسه با پلتفرم های یادشده مبادرت فراگیری زبان انگلیسی حتی به صورت خصوصی نمایید.

 

 

بهترین آموزشگاه زبان

 

 

آموزش آنلاین زبان در آموزشگاه زبان انگلیسی گات 

شما برای یادگیری زبان انگلیسی به یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده نیاز دارید؛ آموزشگاهی که نیاز شما به یادگیری زبان انگلیسی را درک نموده و بهترین امکانات ممکن در راستای تسلط به زبان خارجه و بخصوص زبان انگلیسی را برای کارآموزان فراهم کند. 

آموزشگاه زبان گات علاوه بر برگزاری کلاسهای حضوری مبادرت به برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی با کیفیت بسیار بالا برای کارآموزان خود در سراسر ایران نموده است. این آموزشگاه با معرفی اپلیکیشن های آموزش زبان، گام بسیار مهمی در راستای افزایش سطح پیشرفت کارآموزان و کاربران خود برداشته است. مرکز زبان گات این شیوه را با معرفی جدیدترین و بهترین متد های روز جهان در جهت آموزش زبان انگلیسی ادامه خواهد داد.  اگر به دنبال یادگیری اصولی زبان انگلیسی با استانداردهای جهانی هستید هم اکنون می توانید در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی آموزشگاه گات ثبت نام کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied