شمانیوز
شما نیوز

عضو جدید هیات مدیره تامین سرمایه نوین معرفی شد

باستناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی مورخ 1397/02/22 و جلسه هیات‌ مدیره مورخ 1399/02/09 اسامی اعضای هیات ‌مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک در سامانه کدال اعلام شد.

عضو جدید هیات مدیره تامین سرمایه نوین معرفی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین؛ باستناد مصوبۀ مجمع عمومی عادی مورخ 1397/02/22 و جلسه هیات‌ مدیره مورخ 1399/02/09 اسامی اعضای هیات ‌مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک در سامانه کدال اعلام شد.

 

بر اساس "اطلاعیه معرفی/ تغییر نمایندگان اعضای حقوقی هیات مدیره و تعیین سمت" منتشره با نماد تنوین در سایت کدال، با تغییرات به عمل آمده دکتر عباس ابراهیمی جایگزین سیدافضل موسوی شد.

 

به این ترتیب آقایان دکتر علی سعیدی به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین، دکتر منصور کنعانی امیری به نمایندگی از سرمایه گذاری غدیر، دکتر احمد بدری به نمایندگی از سرمایه گذاری ساختمان ایران، دکتر عباس ابراهیمی به نمایندگی از لیزینگ اقتصاد نوین، دکتر داوود رزاقی به نمایندگی از مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، نیما محمدی تودشکی به نمایندگی از تامین آتیه درخشان نوین و محمدرضا مروجی به نمایندگی از سرآمد صنایع بهشهر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره تامین سرمایه نوین معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied