شمانیوز
شما نیوز

سیر صعودی دریافت حق بیمه های اتومبیل بیمه حکمت در ابتدای سالجاری

برحسب آمارهای موجود و اعلام مدیریت بیمه های اتومبیل شرکت بیمه حکمت، میزان دریافت حق بیمه این شرکت در رشته بیمه های ثالث و بدنه با 472 درصد رشد از اوایل فرودین ماه تا اواخر خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش چشمگیری داشته است.

سیر صعودی دریافت حق بیمه های اتومبیل بیمه حکمت در ابتدای سالجاری
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، برحسب آمارهای موجود و اعلام مدیریت بیمه های اتومبیل شرکت بیمه حکمت، میزان دریافت حق بیمه این شرکت در رشته بیمه های ثالث و بدنه با 472 درصد رشد از اوایل فرودین ماه تا اواخر خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش چشمگیری داشته است.

 

بر این اساس در رشته بیمه ثالث 396 درصد و در رشته بیمه بدنه 76 درصد رشد حق بیمه بوده که این آمار نشان از افزایش مشتریان بیمه حکمت است.

 

گفتنی می باشد، این دستاورد حاصل حمایت همه ی سهامداران بیمه حکمت و تلاش مدیران، کارشناسان و شبکه فروش شرکت بوده است که خدمت صادقانه و شایسته را به مردم عزیز ایران اسلامی، اولویت نخست کاری خود دانسته و می دانند.

 

این گزارش می افزاید، شرکت بیمه حکمت در راستای بکارگیری فناوری های نوین و خدمت رسانی سریعتر به آحاد جامعه، سیستم یکپارچه بیمه گری الکترونیکی خود را به نام باب نو راه اندازی نمود که هم اکنون این سیستم آماده خدمت رسانی به مردم عزیزمان بصورت آنلاین می باشد و همگان می توانند نسبت به خرید بیمه نامه های ثالث و بدنه اتومبیل خود در سایت مذکور اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied