شمانیوز
شما نیوز

بهاری فر در بازدید از شعبه استان زنجان؛

راز استمرار موفقیت،تامین منافع کلیه ذینفعان است

مدیر عامل بیمه "ما" به همراه معاون فنی، مدیر بیمه های مسئولیت، مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب و مدیر روابط عمومی و بازاریابی از شعبه شرکت در استان زنجان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شبکه فروش دیدار و گفتگو کردند.

راز استمرار موفقیت،تامین منافع کلیه ذینفعان است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در جریان این بازدید، حجت بهاری فر  در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.

بهاری فر با تشریح آمار و عملکرد بیمه "ما" بر نقش  آموزش تاکید و ابراز امیدواری کرد که با آموزش مستمر و به روز  کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیت های موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

مدیرعامل بیمه "ما" مطالعه، آموزش مجازی و کارگاه های حضوری را در افزایش دانش بسیار حائز اهمیت دانست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه "ما" گفت: در شرایط کنونی و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و  همچنین ضرورت همکاری متقابل شبکه فروش با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه "ما" دو چندان احساس می شود.

مدیرعامل بیمه "ما" راز استمرار موفقیت را تامین منافع ذینفعان اعم از سهامداران، بیمه گزاران، پرسنل، شبکه فروش و آحاد مردم دانست و گفت: صاحبان اصلی شرکت‌های بیمه، بیمه‌گزاران هستند و بیمه‌گران برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند

پیش از سخنان حجت بهاری فر ، رحمتی رییس شعبه زنجان ضمن عرض خیرمقدم گزارشی از وضعیت شعبه شامل سهم ازبازار و ترکیب پرتفوی ارائه کرد. در ادامه جلسه؛ خانم شریفی نماینده منتخب استان به نمایندگی از نمایندگان نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای نمایندگان را پیرامون مسائل جاری شعبه زنجان بیان کرد.

در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل بیمه "ما" و نمایندگان استان زنجان،  از نمایندگان برتر  در  فروش بیمه نامه  با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied