شمانیوز
شما نیوز

ثبت رکورد جدید تولید در فولادسازی مجتمع فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان در خردادماه امسال موفق شد رکورد ماهانه تولید فولاد خام خود را در واحد « فولادسازی شماره 2» 1350 تن ارتقا بخشد.

ثبت رکورد جدید تولید در فولادسازی مجتمع  فولاد خراسان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان؛ به گفته مهندس زارع،  با پایان یافتن سومین ماه از سال «جهش تولید»، کارکنان واحد فولادسازی شماره 2 این شرکت، در خرداد ماه امسال تولید ماهانه این واحد را با 1350 تن ارتقا، به میزان 51079 هزار تن رساندند.

 

معاون بهره برداری با اعلام این خبر، اظهار کرد: رکورد قبلی این واحد با تولید  49729هزار تن درآبان ماه سال 1398 رقم خورده بود.

 

معاون بهره برداری فولاد خراسان کسب این موفقیت  را با وجود دشواری های موجود و شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا ،  مرهون تلاش دلسوزانه کارکنان و حمایت های مدیریت عالی شرکت دانست و افزود:  ثبت این رکورد و افزایش تولید در شرکت نتیجه عواملی همچون جلوگیری از توقف های اضطراری و انجام به موقع و با کیفیت تعمیرات، تامین به موقع مواد اولیه ، برنامه ریزی مناسب ،کنترل و پایش عوامل موثر بر تولید است.

 

زارع با قدردانی از تلاش های همکاران خود در واحدهای فنی، ستادی، پشتیبانی و تولید، اظهار امیدواری کرد در سایه حق تعالی و با تلاش بیشتر شاهد ثبت رکوردهای جدید در ماه های آتی باشیم .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied