شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مدیرعامل فولاد خراسان از کارکنان این شرکت

اتفاقات نویدبخش و امیدآفرینی که این روزها به دست توانای شما رقم خورده، سرود همبستگی و مایه غرور و مباهاتی است که به مدد حق تعالی و هم افزایی یکایک مان در کنار یکدیگرتحقق یافته است.

تقدیر مدیرعامل فولاد خراسان از کارکنان این شرکت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خراسان؛ کسری غفوری مدیرعامل شرکت فولاد خراسان از کارکنان این شرکت تقدیر کرده است. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

همکاران پرتلاش و سخت کوش!

 

رکوردهای تولید، فقط اعداد و ارقام نیستند، بلکه ترجمه حمیّت، عِرق، تلاش و اخلاص شما همکاران معززی هستند که گام های استوارتان در تحقق شعار «جهش تولید»، وطن خواهی و تعهد به شکوفایی و خودکفایی کشور را با وجود همه موانع و دشواری ها به اثبات می رساند.

 

 با یکدیگر عهد کرده بودیم که علی رغم همه دشواری ها و به ویژه باوجود مشکلات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی قریب به یک ماهه در آغاز سال، از هیچ کوششی برای تحقق «جهش تولید» فروگذار نکنیم و اینک ثبت رکوردهای ماهانه ارزشمند اردیبهشت و خردادماه، نشانه ارزشمندی برای طی این مسیر تا تحقق کامل این عهد است.

 

ثبت رکورد ماهانه 190136 تن تولید گندله در خرداد ماه که رکورد قبلی تولید واحد  «گندله سازی» را که با 180668 تن مربوط به اردیبهشت ماه بود، ظرف کم تر از یک ماه به میزان 9468 تن ارتقا بخشیده است و همچنین، ثبت رکورد ماهانه تولید در واحد «فولادسازی شماره 2»، که رکورد 49729 تنی آبان ماه سال گذشته را با افزایش 1350 تن، در خردادماه 1399 به میزان 51079 تن رساند، 

 

نشان داد که می توانیم همه موانع و دشواری های مسیر را کنار زده و اهداف مشترک مان را تحقق بخشیم.

 

بر خود لازم می دانم که به پاس این همه ثبات قدم و وظیفه شناسی و تعهد، دستان شما همکاران عزیزم در همه بخش های ستادی، پشتیبانی، فنی، تامین کنندگان و پیمانکاران و به ویژه فولادمردان واحدهای «گندله سازی» و «فولادسازی شماره2» را به رسم قدرشناسی به گرمی بفشارم و نسبت به همراهی و مساعدت های همواره هیات مدیره محترم در پیشبرد اهداف تولید صمیمانه وظیفه سپاس را ادا نمایم.

 

امید واثق دارم که ید واحدی، به نام خانواده فولاد خراسان، اجر ثبات قدم، اتحاد و ایمان خود را در مسیر تولید و خودکفایی، به مصداق «یدا... مع الجماعه» با رقم زدن سالی سرشار از موفقیت و رکوردهای ماندگار به حول و قوه الهی  دریافت خواهد داشت.

 

کسری غفوری           

مدیرعامل شرکت فولاد خراسان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied