شمانیوز
شما نیوز

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا یک ماه آینده در مجلس، خبر داد.

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های این کمیسیون، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدعه‌های جدی امروزِ کشور، مسائل معیشتی و اقتصادی است که در اولویت کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره یازدهم قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به تدوین طرحی دو فوریتی برای استفاده از مزایای سهام عدالت جهت آن دسته از افرادی که جاماند‌ه‌اند، اظهارکرد: طرح ساماندهی جاماندگان سهام عدالت طی هفته‌های اخیر در مجلس اعلام وصول شده و با مشخص شدن اعضای هیات‌رئیسه این کمیسیون، در دستورکار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این طرح شامل ساماندهی جاماندگان سهام عدالت و نیز بهبود وضعیت موجود است، زیرا درحال‌حاضر نیز نارضایتی‌ها و نگرانی‌هایی در بین سهام‌داران سهام عدالت از حیث آینده شرکت‌های بورسی عرضه شده در این سهام وجود دارد که با این طرح دوفوریتی، در صدد رفع این نگرانی‌ها هستیم.

پورابراهیمی اضافه کرد: طبق نصّ صریح قانون فعلی سهام عدالت امکان اضافه شدن افراد جدید به این سهام وجود ندارد، بنابراین پیشنهاداتی را در ذیل طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت مطرح کرده‌ایم تا با اصلاح قانون، افرادی که در سال ۸۵ موفق به خرید این سهام نشده‌اند، امکان خرید برای‌شان فراهم شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان، بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت تا دو هفته آینده در کمیسیون اقتصادی به اتمام برسد و پس از آن برای بررسی به صحن ارجاع شود، این احتمال وجود دارد که تا یک ماه آینده این قانون در مجلس تصویب شده و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

 
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امین جعفری

    خیلی خوب