شمانیوز
شما نیوز

دبیرانجمن داروسازان استان هرمزگان:

تسریع در فرآیند ارائه خدمت با نسخه نویسی الکترونیک محقق می شود

دبیرانجمن داروسازان استان هرمزگان در جلسه آموزشی اجرای طرح نسخ نویسی الکترونیک گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی موجب تسریع در فرآیند ارائه خدمت خواهد شد.

تسریع در فرآیند ارائه خدمت با نسخه نویسی الکترونیک محقق می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، دکتر زارعی درجلسه آموزش، پرسش و پاسخ نسخه نویسی الکترونیک گفت: بی تردید اجرای طرح هایی همچون استحقاق سنجی، نسخه نویسی الکترونیک و آزمون وسع از مهم ترین طرح های اخیر سازمان بیمه سلامت ایران با محوریت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات این سازمان به بیمه شدگان است.

 

 وی افزود: اجرای هر طرحی ابتدا با برخی مشکلات از جمله بحث هزینه های اینترنتی ،وقت گیری ثبت نسخ در سیستم و کمبود نیروی انسانی همراه است که با برنامه ریزی و زیرساخت لازم میتوان این مشکلات را برطرف کرد.   

 

وی افزود: در حال حاضر 70 در صد از داروخانه های استان با نرم افزارهایی کار می کنند که ارتقاء داده نشده است به نحوی که امکان حذف نسخ بعداز تایید و ارائه نسخ در داروخانه ها  و قابلیت حذف نسخ پس از ارائه نسخه و برگشت به مطب  وجود ندارد.

 

در ادامه این جلسه علی اکبر حسام معاون خدمات بیمه سلامت بیان کرد: افزایش سطح رضایت بیماران در زمان بیماری و دریافت خدمات درمانی هدف مشترکی است که هم سازمان های بیمه گر و هم ارائه دهندگان خدمات برای رسیدن به آن تلاش می کنند و سازمان بیمه سلامت ایران با اجرای برنامه های الکترونیک محور نقش بسزائی در تحقق این امر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شروع  اجباری این طرح از اول تیرماه سال جاری انجام خواهد شد، گفت: خوشبختانه اقدامات قابل قبولی درسازمان بیمه سلامت انجام شده که تمامی آنها حاصل تلاش های دست اندرکاران حوزه سلامت است، سازمان بیمه سلامت امروز توانسته درزمینه های مختلف سلامت اقدامات ارزشمندی را به نتیجه برساند که اجرای نسخه نویسی الکترویک موجب تسریع در فرآیند خرید خدمات از موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied