شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

تصویب تغییرات حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از تصویب تغییرات حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران خبرداد.

تصویب تغییرات حق اشتراک مشترکین تلفن ثابت

به گزارش شمانیوز به نقل از شما و اقتصاد؛ محمدرضا بیدخام با اعلام این خبر اظهار داشت: با استناد به ماده ۴ قانون تأسیس شرکت مخابرات ایران و تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مقرر شد مبالغ حق تعرفه الاشتراک برای جبران برخی از هزینه ها مانند هزینه توسعه و نگهداری، ارائه محصولات وخدمات و ... افزایش یابد.

 

بیدخام با بیان اینکه هم اکنون میانگین هزینه بابت نگهداری هر یک خطوط تلفن ثابت برابربا 7هزار و 500 تومان است، ادامه داد: بر اساس مصوبه اخیر مقرر شد حدود 3هزار و 600 تومان از این هزینه به صورت میانگین در ماه از مشترکان اخذ شود که بر این اساس بخشی از هزینه ها جبران می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در ادامه به تشریح تعرفه های درنظر گرفته در این حوزه پرداخت و افزود: نرخ‌هایی برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در بخش‌های روستایی، شهری، مراکز شهرستان‌ها، مراکز استان‌ها، کلان شهرها و تهران در نظر گرفته شد.

 

وی تصریح کرد: نرخ‌های مصوب شده در این مجمع برای حق اشتراک ماهانه از مشترکین تلفن ثابت در مناطق روستایی، ماهانه 100تومان، شهری ماهانه 2 هزار تومان، مراکز شهرستان‌ها ماهانه 2هزار و 500تومان، مراکز استان‌ها به استثنا کلان شهرها، ماهانه 4 هزارتومان ، کلان شهرها ماهانه 5هزارتومان و در شهر تهران ماهانه، 8هزارتومان محاسبه و به تصویب مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران رسید.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: این مصوبه برای اولین بار در سال گذشته به تصویب رسید و اجرایی شد و در سال جاری با درصدی افزایش برای دومین سال متوالی تصویب و پس از انجام فرآیندهای حقوقی اجرایی می شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied