شمانیوز
شما نیوز

پیشرفت پروژه‌های ستاپ معاونت برنامه ریزی از برنامه پیش بینی شده جلوتر است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح ستاپ معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت با سرعت مطلوبی در حال اجرا و از برنامه زمان بندی شده جلوتر است.

پیشرفت پروژه‌های ستاپ معاونت برنامه ریزی از برنامه پیش بینی شده جلوتر است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش در جلسه‌‌ای که با حضور دبیران و روسای کمیته‌های پروژه‌های ستاپ حوزه برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت برگزار شد، افزود: در حال حاضر برنامه پیش بینی شده برای پیشرفت پروژه‌ها ۶۰ درصد است که همه پروژه‌های سه کمیته این حوزه پیشرفتی بیش از اهداف پیش بینی شده دارند.

 

وی میزان پروژه‌های کمیته جریان نقدی و بودجه را ۷۰ درصد، راهبری مدیریت هزینه‌ها و قیمت تمام شده را ۷۱ درصد و راهبری توسعه منابع فیزیکی و انسانی را ۵۸ درصد عنوان کرد.

 

او اهمیت اجرای دقیق پروژه‌ها براساس برنامه تعیین شده را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، بهتر است پروژه‌ها اولویت بندی شده و براین اساس به مرحله اجرا برسند.

 

راهبر معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل حقوقی در تجدید ارزیابی سرمایه‌های شرکت ملی پست، اظهار داشت: سال گذشته ارزش ریالی سرمایه‌های شرکت، هشت هزار میلیارد ریال بود که امسال به رقم ۱۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

 

زرگوش بازنگری در قانون اساسنامه را یکی دیگر از برنامه‌های مهم این حوزه عنوان کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ دوره پنج ساله آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست به اتمام می‌رسد، به همین دلیل کمیته‌‌ای با همین نام و به منظور بررسی نقاط قوت و قابل بهبود اساسنامه موجود تشکیل شده تا با ارایه طرحی جامع و کامل، زمینه تثبیت قانون اساسنامه را فراهم سازیم.

 

در ادامه هر یک از روسای کمیته‌ها، مدیران زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و مسئولان پروژه‌ها به تشریح میزان پیشرفت، نقاط قوت و مشکلات و تنگناهای پیشرفت پروژه‌ها پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied