شمانیوز
شما نیوز

مراسم گرامیداشت روز دختر با حضور مدیرعامل صندوق برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور مدیرعامل و پرسنل صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن جلسات ساختمان گاندی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز دختر با حضور مدیرعامل صندوق برگزار شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق و جمعی از پرسنل دفتر مرکزی در سالن جلسات ساختمان گاندی برگزار شد.
 
مدیرعامل در ابتدای جلسه ضمن تبریک فرارسیدن اول ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، گفت: سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت از ایامی است که  مومنان به ویژه شیعیان در آن شادمان هستند زیرا خجسته زادروز فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع)، خانم فاطمه معصومه (س) و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در آن قرار گرفته است.
 
دکتر کریمی در ادامه افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به نام دختر، بدون شک فرصتی برای الگو برداری از شخصیت آن بزرگوار و بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، همراه با موفقیت و سعادتمندی است.
 
در ادامه این نشست همکاران خانم شاغل در صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت به بیان دیدگاه های خود در خصوص موارد مختلف در صندوق پرداختند.

 

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد پس از گفت و گو صمیمی با همکاران ضمن اهداء شاخه گل و هدایایی به همکاران خانم و همکاران دارای فرزند دختر، ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر را مجددا تبریک و تهنیت گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied