شمانیوز
شما نیوز

حضور دبیرکل سندیکا در شرکت بیمه باران

دکتر کریمی در دیدار با دست اندرکاران شرکت بیمه باران با اشاره به تجارب موفق مدیرعامل این شرکت، گفت: آقای هادی بعنوان یک مدیر خوشفکر در راه اندازی بیمه سرمد امتحان خود را پس داده اند و ان شاء الله در بیمه باران نیز همان عملکرد موفق تداوم یابد.

حضور دبیرکل سندیکا در شرکت بیمه باران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه باران، دکتر کریمی در دیدار با دست اندرکاران شرکت بیمه باران با اشاره به تجارب موفق مدیرعامل این شرکت، گفت: آقای هادی بعنوان یک مدیر خوشفکر در راه اندازی بیمه سرمد امتحان خود را پس داده اند و ان شاء الله در بیمه باران نیز همان عملکرد موفق تداوم یابد.

 

وی با ابراز خرسندی از عضویت بیمه باران در سندیکای بیمه گران ایران، خاطرنشان ساخت: سندیکای بیمه گران ایران در راستای عمل به وظایف صنفی، از بیمه باران بعنوان عضو جدید و عزیز خود حمایت کامل خواهد داشت.

 

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به آینده روشن بیمه های تخصصی گفت: معتقدم افزایش امید به زندگی و شرایط سنی جامعه ایرانی   برای شرکتهای بیمه تخصصی زندگی فرصتی استثنایی است. که با مطالعه و ارائه محصولات جدید می توانند فروش خوبی داشته باشند.

 

در ادامه این دیدار نیز،  هادی مدیرعامل بیمه باران در سخنانی با اشاره به نحوه شکل گیری و راه اندازی این شرکت در خصوص انواع بیمه نامه هایی که در حال حاضر از سوی این شرکت بیمه تخصصی زندگی ارائه می شود توضیحاتی ارائه داد.

 

گفتنی است بیمه باران بعنوان دومین شرکت بیمه تخصصی زندگی و سی چهارمین عضو سندیکای بیمه گران ایران از فروردین ماه سال جاری بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied