شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل درسومین نشست هم اندیشی با مدیران و روسای شعب بیمه البرز :

امسال سال جهش و ارتقای بیمه البرز خواهد بود

سومین جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال 1399 شعب بیمه البرزدر استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان مرکزی 3 تیر ماه به ریاست مدیرعامل بیمه البرز و با حضور مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، تعددای از مدیران ستادی و روسای مجتمع‌های بیمه ای و شعب مراکز استان‌های نامبرده برگزار شد.

امسال سال جهش و ارتقای بیمه البرز خواهد بود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیر عامل بیمه البرز در این نشست با اشاره به  پتاسیل بالا،  سابقه درخشان و نیروی متخصص و مجرب بیمه البرز، اظهار داشت: جایگاه کنونی بیمه البرز در بازار بیمه  با توجه به ظرفیت بالای شرکت، به لحاظ توانگری مالی و مزیت‌های رقابتی دیگر، متناسب با ظرفیت و توان آن نیست و بیمه البرز می‌تواند با اتکا بر توان خود وتلاش و همدلی بیشترمدیران و کارکنانش جایگاه مناسب تری در بازار بیمه کسب کند.

 

محسن پورکیانی سال 1399 را سال جهش بیمه البرز در کسب پورتفوی مناسب با لحاظ رعایت نرخ‌های فنی و کسب سود مناسب وارتقای جایگاه بیمه البرز دانست .

 

 وی افزود: باید تمامی مدیریت ها و شعب نسبت به عملکرد یکدیگرحساسیت داشته و نسبت به  ایفای نقش مطلوب هر واحد و ارائه خدمات به موقع مطالبه گری کنند .

 

نایب رییس هیات مدیره خبر داد: کارهای زیر ساختی خوبی از جمله امکان فروش اینترنتی بیمه‌نامه در رشته‌های مختلف و بهره گیری از سامانه اتوماسیون جدید شرکت با امکانات مناسب ترو ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب به منظور رصد آنلاین آمار عملکرد شرکت به تفکیک رشته و شعبه در سال جدید انجام شده است و برنامه‌هایی از جمله ایجاد سامانه برای پرداخت خسارت آنلاین نیزدر دست اقدام است .

 

وی تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که منافع تمامی ذینفعان شرکت اعم از بیمه‌گزاران‌، سهامداران،  کارکنان و نمایندگان حفظ و رعایت شود.

 

در این نشست همچنین عملکرد مجتع‌های بیمه‌ای و شعب بیمه البرز در استان‌های بزرگ طی سه ماه ابتدای امسال مورد بررسی قرار گرفت و پتانسیل ها و ویژگی های هر استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسای مجتمع ها و شعب مذکور به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied