شمانیوز
شما نیوز

عملکرد دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی ستودنی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت‌های قانونی صورت گرفته شاهد عملکردی مطلوب در زمینه رفع تصرف اراضی ملی و قطع دست افراد طمع کار و سودجو از اموال و اراضی ملی هستیم.

عملکرد دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی ستودنی است

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا مؤمنی بعد از ظهر امروز در دیدار به مسؤولان قضایی شهرستان قشم به مناسب هفته قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه قضا در راستای اجرای دقیق قانون در این منطقه و کمک به رفع معضلات و مشکلات، به جهت داشتن نقش اصلی در برخورد با جرائم، تخلفات و ناهنجاری‌های گوناگون اهمیت بسزایی دراد.

 وی با بیان اینکه جایگاه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تعامل و همکاری بین مدیریت‌های مختلف منطقه آزاد قشم با مقام‌های قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در بحث حفاظت از اراضی ملی جزیره آمادگی هرگونه همکاری و همراهی با دستگاه قضایی شهرستان وجود دارد.

مؤمنی ادامه داد: با حمایت‌های قانونی صورت گرفته شاهد عملکردی مطلوب در زمینه رفع تصرف اراضی ملی و قطع دست افراد طمع کار و سودجو از اموال و اراضی ملی هستیم.

مسوولان قضایی شهرستان قشم نیز در این دیدار اعلام کردند: با همراهی و همدلی ایجاد شده میان سازمان منطقه آزاد قشم و دستگاه قضایی شاهد شفافیت بیشتر در مسائل مختلف هستیم و این موضوع جای تقدیر دارد.

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم همچنین اعلام کردند که در موضوع زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی جزیره بدون هیچ ملاحظه‌ای و با تمام قوا با متخلفان برخورد قضایی متناسب صورت خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied