شمانیوز
شما نیوز

معرفی شرکت فاو

شرکت فاو در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از قبیل کامیون، کشنده، کامیونت، کمپرسی و انواع سواری های شاسی و معمولی به طور گسترده فعالیت می‌کند.

معرفی شرکت فاو

 

کمپانی فاو معرف برترین شرکت خودروساز چینی است که نام این کمپانی از کلمه first outomotive works به معنی اولین فعالیت خودرویی برگرفته شده است. فاو در سال 1958 به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده خودروهای مسافری چینی در چانگچون آغاز به فعالیت کرد و با بکارگیری برترین تکنولوژی های روز دنیا و قطعات با کیفیت  توانست در سال 2009 عنوان بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت خودروساز چینی را از آن خود کند. بطوریکه شرکت خودروسازی فاو باموفقیت های و محبوبیت های بیشمار، کشور چین را به یکی از قطب های مهم خودروسازی بدل کرده است.

 

امروزه شرکت فاو در زمینه تولید انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از قبیل کامیون، کشنده، کامیونت، کمپرسی و انواع سواری های شاسی و معمولی به طور گسترده فعالیت می‌کند.

 

لازم به ذکر است که خودروساز چینی فاو با آغاز صادرات خودروهای خود به کشورهایی از قبیل مصر، مکزیک، روسیه، عراق، ایران، آفریقا، دانمارک و امارات و ارائه خودروهایی با کیفیت توانسته بخش گسترده ای از بازار کشورهای آسیایی را از آن خود کند. بطوریکه امروزه با گذشت سالها این کمپانی همچنان در زمره تولیدکنندگان برتر جهان قرار دارد و با نمایندگی های فعال در 70 کشور جهان همواره در جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است.

 

معرفی محصولات فاو در ایران

 

محصولات آن به علت قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند توانسته اند در ایران نیز طرفداران بسیاری پیدا کنند و باتوجه به تحریم های موجود، از سری محصولات فاو در ایران می‌توان به کشنده تک محو فاو ر و کشنده جفت محور فاو، کمپرسی فاو و کامیونت فاو و خودروهای سواری فاو اشاره کرد. اگرچه تعداد این محصولات در ایران بسیار کم است و تعداد مدل هایی که در ایران یافت می‌‌شود انگشت شمار می باشد ، اما علی رغم این محدودیت خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک فاو جز پرفروش های بازار ایران بشمار می‌روند.

 

image_ab63c76d0a066bf7e12ff2670d6108ce13ec343a.png

گروه بهمن در سال 1331 با هدف تامین نیازهای حمل و نقل در کشور تاسیس شد و به عنوان یکی از شرکای تجاری فاو در خاورمیانه پا به عرصه نهاد و به مونتاژ و عرضه خودروهای چینی فاو پرداخت.

در سال ها اخیر شرکت فاو به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن و تراکتورسازی در ایران آغاز به فعالیت کرده است.

که به طور رسمی به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات فاو در کشور شناخته شده است.

 

به گونه ای که سیبا موتور با بکارگیری کادری مجرب، استفاده از فناوری های روز دنیا و عرضه محصولاتی با کیفیت همواره برتری خود را در زمینه حمل و نقل به دیگر رقبای خود ثابت نموده است.

 

ازجمله فعالیت های کمپانی فاو سیبا موتور می‌توان به مونتاژ خودرو، خدمات فنی ومهندسی، ساخت ماشین آلات صنعتی و صادرات و واردات خودرو اشاره کرد بطوریکه شرکت فاو سیبا موتور در سال های فعالیت خود توانسته به اخذ استانداردها و گواهینامه های بین الملی، نشان کیفیت و لوح سپاس چهارمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت دست یابد.

برای آشنایی بیشتر با انواع خودروهای سنگین فاو با ما همراه باشید.

 

کشنده فاو

 

 انواع کشنده تک محور و کشنده جفت محور فاو از جهت طراحی منحصر بفرد و کیفیت بالا در قطعات، در سال های اخیر توانسته اند یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی در ایران شوند. 

 

هر دو نوع کشنده فاو از نظر طراحی داخلی و خارجی شباهت بسیاری با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در قسمت موتور و قطعات بکار رفته می‌باشد که به سبب آن کشنده دو محور در مقایسه با کشنده تک محور فاو موتوری قدرتمندتر دارد و می‌تواند بارهای سنگین تری را حمل کند.

image_c5ec0d59c911e1f0dbc3d3043496c1828d6903d4.png

 

از دیگر مشخصات کشنده تک محور فاو می‌توان به گیربکس قدرتمند آلمانی، سیستم تعلیق جلو و عقب، موتور شش سیلندر با قدرت 420  اسب بخار اشاره کرد.

 

برای معرفی کشنده جفت محور فاو چینی قابل ذکر است که از سال 1392 به طور رسمی وارد کشور شده است و با قدرت بالا در حمل و نقل جاده ای توانسته جایگاه ویژه ای را در بین رقبای اروپایی خود کسب کند.

 

کامیونت فاو

image_7dffe0b34d33919bf13acb0c456ca8fad8d60bf6.png

 

پس از استقبال بینظیر مشتریان از محصولات شرکت فاو، این کمپانی از محصولات دیگر خود تحت عنوان کامیونت 6 تن و 8 تن فاو رونمایی کرد.

 محصولات جدید کمپانی فاو از تجهیزات ویژه ای همچون گیربکس ZF، ترمز ABS، شیشه های برقی، نمایشگر دیجیتال و ... برخوردار هستند که آن ها را به بهترین گزینه برای حمل و نقل شهری تبدیل کرده است.

کامیونت های فاو در زمره خودروهای نیمه سنگین دسته بندی می‌شوند و برای کاربری‌هایی نظیر خودروبر، حمل نوشابه، حمل زباله، یخچال و خدمات شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

کمپرسی فاو

 

یکی دیگر از محصولات قدرتمند و پرطرفدار فاو که به نمایندگی شرکت سیباموتور وارد بازار ایران شده است، کامیون فاو می‌باشد که به منظور حمل و نقل انواع مواد معدنی همچون شن، ماسه، سنگریزه و سایر مواد اینچنینی استفاده می‌گردد.

از ویژگی های شاخص و قابل توجه کمپرسی فاو می‌توان به سازه هدرولیکی آن اشاره کرد که به منظور سهولت در تخلیه بار تعبیه شده است.

 

کمپرسی فاو دارای موتوری به قدرت 420 اسب بخار می‌باشد که قیمت مناسب این کمپرسی در کنار قدرت بالای آن در حمل ونقل موجب محبوبیت این محصول کمپانی فاو شده است.

از دیگر ویژگی های این خودرو می‌توان به کابین فلزی سقف نرمال و تمام جوشکاری شده و پوشش مخصوص ضد زنگ اشاره کرد.

 

سخن پایانی

 

ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین فاو با عملکرد مناسب و بهره وری انرژی از بهترین برندها و ارزان ترین کامیون های موجود در بازار جهانی شناخته شده اند.

لازم به ذکر است که با استقبال گسترده مشتریان از این محصولات، سیبا موتور به منظور جلب رضایت مشتریان خود، فروش اقساطی با تسهیلات ویژه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied