شمانیوز
شما نیوز

بازدید عضو هیأت‌مدیره و مدیران اعتبارات پست‌بانک‌ایران از طرح‌های تأمین مالی‌شده دراستان اردبیل

دکتر کشاورزیان عضو هیات مدیره پست بانک ایران به همراه حمید افتخاری معاون اعتباری و بین‌الملل، علیرضا واحدپور مدیر اموراستان ها و بازاریابی و مسعود مهدوی رییس اداره کل اعتبارات، ارزیابی و نظارت بر طرح‌ها و مریم خوجانی معاون وی از طرح‌های تأمین مالی شده توسط این بانک در استان اردبیل بازدید کرد.

بازدید عضو هیأت‌مدیره و مدیران اعتبارات پست‌بانک‌ایران از طرح‌های تأمین مالی‌شده دراستان اردبیل

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ کشاورزیان و همراهان وی در این سفر از محل احداث طرح خوداشتغالی خوشه طلای ناب ساوالان شهرستان مشکین شهر بازدید و درجریان روند اجرایی این پروژه و تخصیص اعتبارات آن از محل منابع صندوق توسعه ملی قرارگرفتند.

بنابراین گزارش: عضو هیأت مدیره و مدیران مربوطه در این سفر از پست بانک شعب مرکزی و تازه‌میدان اردبیل و خزانه مدیریت شعب این استان بازدید و ضمن دیدار با کارکنان از زحمات و تلاش‌های آنها تقدیر و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.

همچنین افتخاری، واحدپور و مهدوی به همراه بهنام هشترودی مدیرشعب استان اردبیل درجلسه ستاد تسهیل استان اردبیل که درمحل سالن اجتماعات استانداری و با حضور دکتر زرندی معاون برنامه ریزی وزارت صمت، استاندار، معاونین و اعضای این ستاد برگزار شد نیز مشارکت نمودند. ضمنا در این جلسه زرندی ضمن بررسی گزارش عملکرد بانک های استان از عملکرد پست بانک استان در بخش پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و کسب جایگاه دومی آن در حوزه صنعت تقدیر کرد.

گفتنی است: هشترودی ضمن ارائه گزارش عملکرد استان به دکتر کشاورزیان طی این بازدیدها توضیحات لازم را ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied