شمانیوز
شما نیوز

حمیدرضا هوشیاری در آستانه ورود سیمان تامین به بورس مطرح کرد

سیتا بورس سیمان را جذاب‌تر می‌کند

نشست خبری حمیدرضا هوشیاری، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان فارس و خوزستان با حضور مقصود پورابولی، تحلیلگر و پیشکسوت بازار سرمایه و اصحاب رسانه در محل شرکت سیمان فارس و خوزستان برگزار شد.

سیتا بورس سیمان را جذاب‌تر می‌کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، هوشیاری در آغاز این نشست مطبوعاتی با اشاره به عرضه اولیه سیمان تامین با نماد سیتا گفت: عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین که با نماد سیتا وارد بازار سرمایه خواهد شد تاثیرات بسیاری بر بازار سیمان خواهد گذاشت و باعث شفاف سازی پرتفوی می شود. تخمین زده می شود با عرضه ۱۵درصد سیتا حدود سه میلیون نفر سهامدار خواهند شد و باعث بالارفتن جذابیت در این بازار می شود.همچنین در ماه های آینده فرآیند بورسی شدن سیمان آبیک انجام و این اتفاق باعث خواهد شد ارزش افزوده سیمان فارس خوزستان و سیمان تامین بیشتر شود .

مدیرعامل شرکت سیمان فارس و خوزستان درباره صادرات کلینکر گفت: خیلی از کشورهای تولید کننده سیمان در جهان از واردات کلینکر استقبال و کوره های خود را خاموش کردند و برایشان به صرفه تر است تا از صادرات کلینکر بهره ببرند .صادرات کلینکر ما به کشورهایی همچون افغانستان،چین، آفریقا و کشورهای جنوب خلیج فارس به صورت فله و کیسه ای انجام می شود. در انجمن سیمان بحث هایی در خصوص تعدیل قیمت سیمان صورت گرفته است.

هوشیاری گفت: شرکت سیمان فارس و خوزستان با بیش از شش دهه فعالیت، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین گروه تولیدکننده سیمان در کشور و منطقه است که با دارا بودن ۳۳ شرکت فرعی زیر مجموعه در صنعت سیمان و صنایع وابسته به سیمان در حال فعالیت است.

هوشیاری به رتبه بندی های شرکت سیمان فارس و خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: ایران هفتمین شرکت تولید کننده دنیا است . شرکت سیمان تامین هم در زمینه تولید سیمان دارای رنکینگ جهانی چهاردهم و شرکت سیمان فارس و خوزستان هم رتبه پانزدهم جهانی را دارا است.

مدیرعامل شرکت سیمان فارس و خوزستان همچنین درباره بهره مندی از استارت آپ ها در هلدینگ اظهار کرد: در هلدینگ شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه صنعت سیمان وجود دارد که فعالیتی از جنس دانش بنیان است و برای فعالیت های تحقیقاتی و مارکتینگ و تجارت الکترونیک از آن استفاده می کنیم. همچنین پروژه شمس که به تازگی عملیاتی شده است و اپلیکیشنی برای فروش آنلاین سیمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied