شمانیوز
شما نیوز

شستا هلدینگ سیمانی خود را به بورس عرضه می کند

جزییات عرضه اولیه سیتا در بورس

تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، گروه و طبقه تولید سیمان، آهک و گچ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

جزییات عرضه اولیه سیتا در بورس

به گزارش شمانیوز : تعداد یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان پانصد و چهل و یکمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش سیمان، آهک و گچ، گروه و طبقه تولید سیمان، آهک و گچ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سیتا به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

 

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم در سقف قیمتی ۱۵ هزار و ۷۵۰ ریال و کف قیمتی ۱۴هزار و ۹۰۰ ریال عرضه خواهد شد.


همچنین مدیرعرضه، کارگزاری صباتامین، متعهد عرضه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، متعهد خرید شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و سقف تعهد خرید ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است.


لازم به ذکر است تعداد یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرایند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت. همچنین تعداد ۳۳۰ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق‌های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ۱۴ تیر سال جاری به قیمت کشف شده در روز عرضه مورخ ۱۱تیر ۹۹ اختصاص خواهد یافت و ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا از طرف سازمان مربوطه اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied