شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی :

تلاش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان قابل تقدیر است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان قابل تقدیر است.

تلاش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان قابل تقدیر است

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محمد مرعشی، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه عملکرد شهرستان های خرمشهر و جزیره مینو گفت : تأمین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای و بین النسلی است که بدون استفاده از منابع عمومی کشور و درآمدهای حاصل از فروش نفت ، مالیات و دیگر درآمدهای ملی و عمومی و تنها با مشارکت کارفرمایان و کارگران در قالب پرداخت حق بیمه به حیات خود ادامه می دهد.

مرعشی با اعلام اینکه 70 درصد مردم خرمشهر و جزیره مینو تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، افزود : این سازمان با بهره گیری از خدمات الکترونیک و IT و تجهیز و توسعه زیر ساخت های حوزه فناوری اطلاعات توانسته است به بهترین شکل ممکن خدمات غیرحضوری را برای کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران فراهم کند.

در ادامه این دیدار سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاشهای مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و اهتمام ایشان نسبت به بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران گفت : بی تردید نگاه مثبت ، کارشناسانه و تعامل گرا از سوی نمایندگان منتخب مردم و قانون گذاران می تواند نقش مهمی در حفظ منابع و سرمایه های تأمین اجتماعی داشته باشد و از سویی دیگر نیز مدیران این سازمان را یاری کند تا اهداف متعالی تأمین اجتماعی را با جدیت و پشتکار بیشتری دنبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied