شمانیوز
شما نیوز

مسابقات بولینگ کاپ آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

دومین دوره مسابقات بولینگ کاپ آزاد کشور با حضور ۴۹ بولر از پنج استان در مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مسابقات بولینگ کاپ آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ دومین دوره مسابقات بولینگ کاپ آزاد کشور با حضور ۴۹ بولر از پنج استان در مجموعه آکواریوم منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

 

در این دوره از مسابقات ۴۹ بولر(بازیکن بولینگ) از استان های گیلان، اصفهان، تهران، قم و البرز حضور داشتند که ۲۷ نفر از این بولر ها گیلانی بودند.

 

از میان شرکت کنندگان در مسابقات بولینگ کاپ آزاد کشور۲۰ بولر به نیمه نهایی و پس از آن هشت بولر به مرحله نهایی راه یافتند.

 

در پایان این رقابت ها عرفان خلیلیان از اصفهان با ۸۲۸ امتیاز مقام اول را از آن خود کرد و علیرضا طباطبایی با ۷۲۱ و محمد کرامتی از اصفهان با ۷۰۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

در این دور از رقابت های بولینگ یکی از بولرها که بیشترین امتیاز را در هرگیم کسب می کند به عنوان های گیم (بالاترین کسب کننده امتیاز) انتخاب می شود که غلامحسین شادپور از گیلان به مقام "های گیم" این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

از نکات جالب توجه این مسابقات حضور علیرضا طباطبایی و محسن میرکاظمی ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها بود.

 

بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطحی با شیب کم به داخل باند، بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند.

 

در هر بازی هر بازیکن ده فریم را بازی می‌کند وهر فریم دو ضربه دارد (به جز فریم ۱۰ که در حالتی خاص سه ضربه دارد) و بازیکن سعی می‌کند که در هر ضربه همه پین‌ها را با توپ بزند. نحوه قرارگیری پین‌ها و شماره آنها: از نگاه بالا پین‌ها به شکل یک مثلث قرار داده می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied