شمانیوز
شما نیوز

قهرمانی تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی در نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان

در نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی توانست با پشت سرگذاشتن رقیبان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

قهرمانی تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی در نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ اولین دور از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان به میزبانی منطقه آزاد انزلی در فاز گردشگری این منطقه برگزار شد.

 

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات با بیان اینکه اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی،چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شداظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان،صومعه سرا و لنگرود مسافت سه هزار و ۸۰۰ متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.

 

سید ایمان دلیل حیرتی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم ۲ هیات دوچرخه سواری رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

وی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری گیلان سه سال متوالی این لیگ را برگزار می کند افزود: هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.

 

رییس هیات دوچرخه سواری گیلان ادامه داد: در این دوره از مسابقات حسین حسینی، میلاد بخشی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک ، ملی پوشان دوچرخه سواری نیز حضور داشتند.

 

وی با اظهار تشکر از میزبانی هیئت دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری آن سازمان در برگزاری مسابقات ورزشی و به ویژه دوچرخه سواری یادآور شد:هیات دوچرخه سواری گیلان ۲۶ تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و ۲۷ تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار می کند و امیدواریم بتوانیم در روز های پیش رو در سال جاری مسابقات بیشتری را در سطح منطقه آزاد برگزار نماییم.

 

گفتنی است در این مسابقات تیم منطقه ازاد انزلی۵:۴۶:۹۱ مقام نخست را از آن خود نمود؛ تیم زنده یاد عقیل هاشمی رشت با ۵:۵۴:۴۸ در جایگاه دوم ایستاد،تیم الف هییأت دوچرخه سواری لاهیجان ۵:۵۴:۶۸ رده سوم را به دست آورد و در تیم های جاینت گیلان با ۵:۵۷:۴۰ وهیأ ت دوچرخه سواری صومعه سرا ۵:۵۸:۴۰ نیز به ترتیب رتبه های چهارم و پنج را کسب نمودند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied