شمانیوز
شما نیوز

محصول جدید ایران‌ خودرو آغاز تحولی بنیادین در صنعت خودرو

محصول پروژه K132 ثمره ذهن خلاق ایرانی و هم‌گرایی قطعه‌سازان در طراحی و تولید این خودرو است و فصل تازه برای تحول بنیادین در صنعت خودروی کشور به شمار می رود.

محصول جدید ایران‌ خودرو آغاز تحولی بنیادین در صنعت خودرو

به گزارش شمانیوز به نقل از جوان خودرو؛ مهدی شکور زاده رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خراسان رضوی اظهارداشت: این محصول بدون حضور شرکای خارجی و در شرایط تحریمی طراحی و تولید شده که مایه افتخار هر ایرانی است.

 

وی با اشاره به این که در پروژه محصول K132 توانمندی‌های قطعه‌سازان به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: سازندگان داخلی برای طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو آماده هر نوع همکاری هستند.

 

شکورزاده تاکید کرد: قطعه‌سازان برای تداوم نهضت داخلی‌سازی قطعات، نیازمند حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی هستند.

 

رییس قطعه‌سازان همگن خراسان رضوی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای اجرای قانون حداکثری از ظرفیت‌های داخلی باید قوانین ضد تولید را اصلاح کنند.

 

شکورزاده تاکید کرد: هم‌گرایی و تعامل مبتنی بر صداقت و شفافیت به عنوان راهبرد این تعامل در طراحی K132 به بهترین وجه خود را نشان داد و به‌طور مسلم زمینه‌ساز تلاش‌های تازه ایران‌خودرو برای طراحی و تولید خودروهای جدیدتری خواهد بود آن‌هم در زمانی که تحریم‌ها با شدت بیشتر ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: بهره گیری از توان داخلی سازی به خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان، مزیتی بسیار مهم برای صنعت خودروسازی به شمار می رود که مدیریت ارشد ایران خودرو در این زمینه گام‌های بسیارخوبی برداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied