شمانیوز
شما نیوز

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه:

بیمه سلامت یکی از مهمترین ارکان تضمین سلامت در کشور است

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه بیمه سلامت یکی از مهمترین ارکان تضمین سلامت هر انسان در هر نظام است، گفت: گسترش بیمه و ارائه خدمات برتر ، به روز و کارآمد و از سویی تسهیل گر از جمله راهکارهای دولت‌ها برای جامعه‌ای سالم با سلامت پایدار است ، چرا که بیمه باعث آسایش ، آرامش و کاهش استرس افراد و خانواده ها می‌شود.

بیمه سلامت یکی از مهمترین ارکان تضمین سلامت در کشور است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا؛ دکتر یونس محمودی افزود: اکنون با گسترش و توسعه تکنولوژی ، صنعت بیمه رشد بسیار خوبی داشته که نمونه بارز آن اجرای طرح استحقاق سنجی و نسخه نویسی الکترونیک توسط سازمان بیمه سلامت است که باعث کاهش کاربرد دفترچه شد.

 

وی بیان کرد: بسیار خوشحالم که در شهرستان آستانه اشرفیه در حال حاضر 80 درصد از این فرآیندها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که نشان از کارآمدی سازمان بیمه سلامت دارد که این روند با توجه به همت و تلاشی که در این حوزه انجام می‌شود، به نتیجه کامل صدر در صد خواهد رسید.

 

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان انجام دهیم و حقوق شهروندی و رضایتمندی ارباب رجوع باید در اولویت کارها باشد و در این زمینه پیگیر مقدمات اهدای زمین برای ساخت ساختمان بیمه سلامت این شهرستان هستم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied