شمانیوز
شما نیوز

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

قدمت پست در خدمت رسانی، آن را در جایگاهی بی بدیل قرار داده است

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان، در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به قدمت خدمت رسانی پست در ایران، آن را از مهمترین سازمانهای خدماتی کشور برشمرد.


قدمت پست در خدمت رسانی، آن را در جایگاهی بی بدیل قرار داده است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز، سارا فلاحی در جریان دیدار با حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با قدردانی از خدمات پست در سطح کشور و استان ایلام در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت پست در این دوره حساس، تأثیر به سزایی در کاهش ترددهای عمومی و مبارزه با این بیماری داشته است.

وی ضمن فداکارانه توصیف کردن خدمت رسانی پرسنل پست در استان ایلام، بر لزوم ادامه خدمات و نظارت بر پروتکلهای بهداشتی تأکید کرد و خواستار ساماندهی ساختمان تجزیه و مبادلات پست این استان شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قدمت چندهزار ساله پست در ایران را یادآور شد و اضافه کرد: بدون تردید اهمیت و جایگاه این شرکت در ذهن مردم ما و تاریخ کشورمان بی بدیل و ماندگار خواهد بود.

حسین نعمتی نیز در این دیدار با اشاره به لزوم حاکمیتی ماندن پست یادآور شد: پیش از این نمایندگان مجلس در خصوص تصویب اساسنامه شرکت ملی پست همکاری خوبی صورت دادند و ادامه این تعامل و همکاری می تواند همچون گذشته ثمربخش باشد.

وی با یادآوری رتبه خوب پست ایران در دنیا و منطقه، ضمن تشریح خدمات و سرویس‌های نوین این شرکت افزود: پست با توسعه امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، و در همکاری با استارت آپها بستر مناسبی را برای رونق انواع کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا فراهم کرده است.

مدیرعامل با بیان اینکه پست در این همکاریها به سمت سرویسهای امانت و بسته رفته اظهار امیدواری کرد: در سایه مشارکت و همکاری با شبکه پستی همه بتوانند، خدمات متنوع‌تر، سریعتر و مطلوب‌تری را به مردم ارایه دهند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه امکانات و تجهیزات پست استان ایلام، مساعدت استانداری را در این مورد به صورت تخصیص اعتبار از محل اعتبارات عمرانی این استان خواستار شد.

شایان ذکر است در این دیدار هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام نیز حضور داشت و گزارشی از عملکرد پست این استان ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied