شمانیوز
شما نیوز

مناسب‌سازی خدمات بانکی برای توان یابان از مسئولیت‌های اجتماعی بانک توسعه تعاون است

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون مناسب‌سازی خدمات بانکی برای توان یابان را در زمره مسئولیت‌های اجتماعی این بانک اعلام نمود.

مناسب‌سازی خدمات بانکی برای توان یابان از مسئولیت‌های اجتماعی بانک توسعه تعاون است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون طی جلسه ویژه‌ای به‌منظور اهدای چند دستگاه کامپیوتر این بانک به انجمن نابینایان ایران اظهار داشت: حمایت از توان یابان و مناسب‌سازی خدمات بانکی برای این عزیزان ازجمله محورهای مهم بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

 

بخشا با اشاره به این‌که حضور دستگاه‌های تخصصی و حمایتی نظیر کمیته امداد و سازمان بهزیستی، از مسئولیت اجتماعی دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی در حمایت از رشد و توسعه استعدادهای فردی و اجتماعی عزیزان توان یاب نمی‌کاهد در همین رابطه گفت: نهادهای مسئول، تلاش و اهتمام زیادی برای رفع مشکلات و ساماندهی عزیزان توان یاب به اجرا درمی‌آورند و شایسته است سایر دستگاه‌های اجرایی نیز دقت و اهتمام کافی برای حمایت از این اقشار را داشته باشند.

 

وی ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز جهت ارائه خدمات بانکی و اجتماعی را درگرو همکاری‌های دستگاه‌ها با انجمن‌های تخصصی و تشکل‌های مردم‌نهاد دانست و ابراز داشت: یکی از مهمترین راهبردهای بانک توسعه تعاون، بهینه نمودن شرایط استفاده نابینایان عزیز در شعب منتخب بانک است.

 

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون افزود: در گام بعدی سامانه‌های الکترونیک بانک از قبیل موبایل بانک، اینترنت بانک و سایت پورتال اصلی بانک برای استفاده کم‌بینایان و نابینایان مناسب‌سازی می‌شود که در این فرآیند نقش انجمن نابینایان ایران بسیار حائز اهمیت است.

 

بخشا با اشاره به اهدای تعدادی دستگاه‌های کامپیوتر اداری به انجمن نابینایان گفت: این انجمن خدمات شایسته و قابل‌تقدیری به توان یابان ارائه می‌دهد و با حسن نظر و تدبیر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، این دستگاه‌ها به انجمن اهدا گردیده است و حمایت از این انجمن، حمایت از توان یابان است.

 

علی‌اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران در این جلسه اظهار داشت: توان یابان و نابینایان حائز استعدادهای فوق‌العاده‌ای هستند که در صورت حمایت و فراهم بودن شرایط، همگام با افراد جامعه، قادر به ارائه خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای درصحنه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری و ورزشی می‌باشند.

 

منصور شادکام قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران نیز خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون در زمره دستگاه‌های اجرایی می‌باشد که نسبت به اقشار جامعه احساس مسئولیت نموده و همکاری بانک با انجمن نابینایان و تشکل‌های تخصصی و حمایت مادی و معنوی از توان‌یابان، نتایج و برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied