شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مشاوره تلفنی ، انتخابی نو و همواره در دسترس

خیلی وقت ها در طول زندگی، دنیا به ما سخت می گیرد. حرف های زیادی برای گفتن داریم اما گوش شنوایی نیست، اگر هم باشد نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که راه حل درستی به ما بدهد. مشاوره تلفنی شیوه خوبی در دنیای جدید است که ما را با یک شنونده کاربلد مرتبط می کند.

مشاوره تلفنی ، انتخابی نو و همواره در دسترس

 

خیلی وقت ها در طول زندگی، دنیا به ما سخت می گیرد. حرف های زیادی برای گفتن داریم اما گوش شنوایی نیست، اگر هم باشد نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که راه حل درستی به ما بدهد. مشاوره تلفنی شیوه خوبی در دنیای جدید است که ما را با یک شنونده کاربلد مرتبط می کند. یک تماس تلفنی ساده و چند دقیقه صحبت، شاید راهکار پیچیده ترین مشکلات امروز ما باشد!

 

چه بخواهیم و چه نخواهیم شکل زندگی ما بعد از شیوع بیماری کرونا متفاوت خواهد بود و باید یاد بگیریم با این شرایط جدید خود را تطبیق دهیم. برای آن ها که به خانه نشینی عادت ندارند، زندگی جدید فشار روانی و استرس زیادی را به همراه داشته است. کمک گرفتن از یک مشاور خوب در این شرایط کار عاقلانه‎ای است که می تواند راهگشا باشد. در این مطلب بررسی می کنیم مشاوره تلفنی روانشناسی برای چه کسانی مفید است؟

 

گفتن نا گفته ها !

صحبت کردن در مورد بعضی مسائل خیلی سخت است، نه اینکه زشت باشد یا از گفتنش شرم داشته باشیم، نمی دانیم از کجا شروع کنیم و به چه کسی اعتماد کنیم. متاسفانه سال ها است که برخی افرادی که به مشاور مراجعه می کنند از سوی جامعه با برچسب های نادرست روبه رو می شوند و بیمار نامیده می شوند.

 

همین ترس قضاوت شدن مثل یک سد بزرگ مانع می شود که با یک متخصص صحبت کنیم و برای رفع مشکل خودمان قدمی برداریم.

مشاوره تلفنی خوب با یک کارشناس حرفه ای راه حل مناسبی است که کمک می کند ناگفته هایی که مدت ها است در دل مانده اند را با یک فرد کارشناس و قابل اعتماد در میان بگذاریم.

 

 

61666593

 

مقاومت و خود محوری

بعضی ها باور دارند که می توانند همه مشکلات را به تنهایی حل کنند و از کمک گرفتن امتناع می کنند. ترس اینکه دیگران درباره ما چه فکر می کنند و نکند علاقه و احترام دوستان و نزدیکان خودمان را از دست بدهیم هم گاهی مانع این می شود که در مورد مشکلات خودمان با دیگران صحبت کنیم.

مشاوره روانشناسی به شناخت هر چه بیشتر از خودمان کمک می کند و درهای جدیدی را به روی ما باز می کند تا بهتر تصمیم بگیریم.

 

گاهی مراجعه حضوری به مراکز مشاوره برای ما سخت می شود و دوست داریم در محیط شخصی خودمان بدون اینکه دیگران مطلع شوند یا یک کارشناس صحبت کنیم. مشاوره تلفنی راهکار جدیدی است که طی سال های اخیر هر روز بر طرفداران آن افزوده می شود.

 

فرار از انتظاری که کشنده است

این روزها وقت حکم طلا را دارد و آدم ها چه دانشجو باشند و چه اهل کار، فرصت زیادی در اختیار ندارند. حتی خانم های خانه دار هم با حجم وسیعی از کارها مواجه هستند که انجام بسیاری کارها مثل مراجعه حضوری به مشاور و نشستن در صف انتظار را دشوار کرده است.

مساله همه گیر شدن بیماری کرونا و خانه نشینی هم پرهیز از مراجعه به مراکز درمانی را به یک مطالبه جدی جامعه تبدیل کرده است. در این شرایط سخت برای یافتن راه حل مناسب باید از امکانات جدیدی که دنیای مدرن در اختیار ما گذاشته استفاده کنیم.

 

مشاوره تلفنی راهکاری همیشه در دسترس

کمک گرفتن از مشاوره تلفنی علاوه بر اینکه در وقت ما صرفه جویی می کند، سبب کاهش هزینه ها آن هم در شرایط تورمی شدید فعلی می شود.

این شیوه جدید مشاوره انعطاف پذیری بالایی دارد و کمک می کند در ساعات مختلف روز و هرجایی که راحت تر هستیم با مشاور خود صحبت کنیم.

 

افرادی که در صحبت کردن با دیگران دچار مشکل هستند و ارتباطات اجتماعی برای آن ها استرس زا است با مشاوره تلفنی بدون نیاز به مواجه شدن با افراد زیاد و حضور در اجتماعات شلوغ می توانند با مشاور خود ارتباط برقرار کنند.

جدی بگیریم!

از نظر برخی،  بیماری فقط زمانی نیاز به توجه دارد که خطر مرگ را در مقابل چشمان خود ببینیم. به همین دلیل بیماری های روح و روان را جدی نمی گیرند. این درحالی است که بیماری های مزمنی مثل بیماری های روحی به آهستگی جسم و روان ما را ضعیف کرده و صدمه های تلخ و جبران ناپذیری به جای می گذارند.

 

جدی نگرفتن بیماری های روحی بسیار خطرناک است، اگر در مورد شرایط خود و عزیزانتان دچار تردید هستید مشاوره تلفنی راهکاری است که تصویر روشنی از وضعیت فعلی در اختیار شما قرار می دهد تا برای گام های بعدی تصمیم های عاقلانه تری بگیرید.

 

چهره-ریحانه-پارسا-در-عکس-جدید

 

دشواری های یافتن یک مشاور مناسب

درست است که مشاوره تلفنی یک راهکار مناسب و جایگزین خوبی برای مراجعه به دفتر روانشناس و روانپزشک ها است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری به دنبال گرفتن مشاوره تلفنی پزشکی هستند اما یافتن مشاوری که بتوان به آن اعتماد کرد و امتحان خودش را پس داده باشد کار بسیار سختی است.

 

سالانه تعداد زیادی از افراد در رشته های مختلف روانشناسی و مشاوره فارغ التحصیل می شوند و دفاتر مشاوره زیادی در سراسر کشور مشغول به کار هستند، اگرچه این امر دسترسی به متخصصان را ساده تر کرده اما انتخاب درست را با پیچیدگی های زیادی مواجه کرده است.

اگر به دنبال یک مشاور با تجربه هستید و نمی دانید از بین این همه متخصص و کارشناس چه کسی برای شما مناسب تر است، کمک گرفتن از سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا  را به شما توصیه می کنیم.

 

سامانه مشاوره تلفنی دکتر ساینا با بیش از یک میلیون جلسه مشاوره تلفنی و آنلاین به کاربران کمک می کند بهترین مشاور را برای خودشان انتخاب کنند. تنوع مشاوران باعث شده تا راحت تر بتوانید فرد دلخواه خودتان را پیدا کنید.

شما با مراجعه به سایت دکتر ساینا یا نصب اپلیکیشن این استارتاپ به لیستی از بهترین فوق تخصص و متخصصین روانشناسی و روانپزشکی دسترسی خواهید داشت. همچنین با مطالعه نظرات کاربران درباره آن ها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

اگر از جلسه مشاوره خود رضایت نداشته باشید، پس از پیگیری کارشناسان سامانه می توانید وجه خودتان را پس بگیرید.

رازهای شما نزد مشاوران محفوظ می ماند و حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین سیاست های این مجموعه است که به آن توجه ویژه ای دارد.

 

چگونه از دکتر ساینا مشاوره تلفنی روانشناسی دریافت کنیم؟

 

تنها در 4 مرحله با بهترین روان پزشکان و روانشناسان ایران به صورت تلفنی می توانید گفتگو کنید:

  1. به وبسایت ( www.drsaina.com ) یا اپلیکیشن دکتر ساینا مراجعه می کنیم.
  2. گزینه مشاوره تلفنی، تخصص روانشناسی و پزشک مورد نظر خود را انتخاب می کنیم.
  3. سوال خود را در صفحه چَت می پرسیم
  4. هزینه مشاوره را پرداخت می کنیم تا سوال برای پزشک ارسال شود.

حالا تنها باید گوش به زنگ موبایل خود باشیم. پزشک با ما تماس خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied