شمانیوز
شما نیوز

فولاد خراسان با کسب بیشترین امتیاز، واحد نمونه استان شد

شرکت مجتمع فولاد خراسان با کسب بیشترین امتیاز بر اساس عملکرد سال 1398 به عنوان واحد نمونه استانی منتخب شد.

فولاد خراسان با کسب بیشترین امتیاز، واحد نمونه استان شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، در ارزیابی تخصصی انتخاب واحدهای نمونه خراسان رضوی، مجتمع فولاد خراسان با کسب بیشترین امتیاز در میان واحد های «صنایع معدنی» به عنوان واحد نمونه استان برگزیده شد.

 

غلامرضا نازپرور، رئیس «خانه معدن» استان خراسان رضوی با بیان این که «بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، مجتمع فولاد خراسان در خرداد ماه 1399، به عنوان واحد نمونه استانی برگزیده شده» افزود: این شرکت برای اخذ عنوان «واحد نمونه کشوری» به وزارت «صنعت، معدن و تجارت» معرفی شده است.

 

کسری غفوری، مدیر عامل فولاد خراسان کسب این موفقیت ها را نتیجه تلاش همه کارکنان مجتمع در بخش های مختلف ستادی، فنی و پشتیبانی دانست و افزود: «مجتمع فولاد خراسان» در حوزه های مختلف تامین، تولید، فروش، صادرات، پایبندی به الزامات استاندارد ملی، مدیریت و نیروی انسانی جزو شرکت های سرآمد استان و مطرح در سطح ملی است و خوشبختانه این شاخص ها خود را در بهره وری تولید، کاهش مصارف انرژی و تعهدهای زیست محیطی نمایان می سازد. 

 

دکتر غفوری افزود: در صنایع معدنی وجود توازن و پایداری تولید، استمرار کیفیت و حفظ سهم در بازارهای فروش و صادرات مستلزم پیوستگی میان بخش های مختلف بازرگانی، بهره برداری، پشتیبانی و منابع انسانی است که این مهم به لطف خدا در مجموعه «فولاد خراسان» فراهم و رمز توفیقات اخیر تولیدی و بازرگانی در بزرگ ترین جبهه صنعتی شرق کشور است.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با اتصال تولید فولاد خراسان به معادن و ذخایر معدنی ارزشمند سنگان، این مجموعه پایداری تولید را در مقیاسی کاملا بلندمدت تحقق بخشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied