شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛

بیمه سلامت کار حساس و مهم مدیریت هزینه را بخوبی انجام داده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، مدیریت هزینه، کار حساس و مهمی است گفت: این مهم در سازمان بیمه سلامت بخوبی انجام شده است.

بیمه سلامت کار حساس و مهم مدیریت هزینه را بخوبی انجام داده است

آی هینا؛ احمد محرم زاده ضمن تقدیر ویژه از زحمات مجموعه کلان مدیریت بیمه سلامت تاکید کرد: در این وضع اقتصادی که با کمبود منابع مواجه هستیم، باید اقتصادی عمل کنیم.

وی گفت: زحمات متولیان بیمه سلامت در ملکی کردن ساختمان های استیجاری قابل ستایش است و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح ساختمان بیمه سلامت در چهار شهرستان باقی مانده در استان آذربایجان شرقی نیز باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در چارچوب قانون عمل کنیم، قادر خواهیم بود به تمام شهروندان خدمات شایسته ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه، مدیریت هزینه، کار حساس و مهمی است گفت: این مهم در سازمان بیمه سلامت بخوبی انجام شده است اما  به نظر می رسد کنترل قیمت ها آن طور که باید نیست و این شرایط موجب تحمیل فشار به مردم شده است و مسئولین باید اسباب نظارت بر کنترل قیمت ها را بیشتر کنند.

محرم زاده با بیان اینکه مجلسی ها با محدودیت های خاصی روبرو هستند، گفت: پس از انقلاب بیش از شش هزار قانون در مجلس تصویب شده است که برخی قوانین با یکدیگر در تضاد هستند. ما نیز در سال جهش تولید باید موانع تولید را رفع کنیم.

وی براهتمام مجلس یازدهم بر فراخ تر کردن سفره مردم و رفع دغدغه های مالی آن ها تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied