شمانیوز
شما نیوز

سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد

با حکمی از سوی مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ناصر مشایخی، به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد.

سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان منصوب شد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در مراسمی که به صورت ویدیوکنفرانسی صبح امروز ۲۲ تیرماه 99 با حضور مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل ، مهندس ظریفی آزاد، مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد، ناصر مشایخی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان معرفی و از تلاش های مهدی حیدری زاده مدیر پیشین این منطقه تقدیر شد.

 

محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در این جلسه ضمن قرائت حکم  صادره از جانب مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر و قدردانی از مهدی حیدری زاده مدیر پیشین مخابرات منطقه اصفهان، برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

 

ناصر مشایخی، سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان در این آئین ، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیر پیشین منطقه از عزم جدی  خود در راستای تحقق ماموریت های شرکت مخابرات ایران در جهت اعتلای بیش از پیش جایگاه مخابرات در سطح استان سخن گفت و اظهار کرد : امیدوارم خداوند متعال در این منصب به بنده توفیق خدمت مضاعف به هم استانی های عزیز در راستای توسعه ظرفیت های مخابراتی و ارتباطی استان عنایت بفرماید.

 

گفتنی است حیدری زاده نیز  ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در طول زمان مسوولیت خود، از خداوند متعال برای سرپرست جدید این منطقه، خواستار موفقیت و توفیق روز افزون شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied