شمانیوز
شما نیوز

با مدد الهی با هم کرونا را شکست می‌دهیم

استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاین

فروش بیمه‌نامه‌های الکترونیک بیمه کوثر با استقبال مشتریان از خدمات آنلاین، در کمتر از چهار ماه از مرز 11هزار بیمه‌نامه گذشت و حق‌بیمه تولیدی آن به 80میلیارد ریال رسید.

استقبال مشتریان بیمه کوثر از خدمات آنلاین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و اعلام سرپرست معاونت فروش و درامد بیمه‌گری بیمه کوثر، این امر با توجه به زیرساخت‌های به‌وجود آمده برای تسهیل خرید بیمه‌نامه به صورت الکترونیکی و نیز افزایش رضایت مشتریان، محافظت از جان بیمه‌گذاران و کارکنان شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا و همسو با سیاست‌ها و اهداف شرکت در توسعه خدمت‌رسانی غیرحضوری انجام گرفته است.

 

محمد دنان افزود: بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو نخستین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌های مختلف در بخش خدمات غیرحضوری توانسته است گام‌های موثری در این بخش بردارد.


وی تاکید کرد: ارایه خدمات آنلاین به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان با استفاده حداکثری از ظرفیت و تخصص شبکه فروش مجازی بیمه کوثر در راستای سیاست‌ها و اهداف شرکت برای توسعه خدمات برخط و فروش غیرحضوری انواع بیمه‌نامه است، ضمن اینکه در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر، زیرساخت مناسبی هم برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا به‌نحو مطلوبی از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied