شمانیوز
شما نیوز

با توجه به شیوع ویروس کرونا منتشر شد

اصلاحیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

اصلاحیه اطلاعیه شماره ( ۶۵۱۱۲۵ ) از این طریق اطلاع رسانی می شود و همچنین نسخه قبلی اطلاعیه را می توانید در کدال مشاهده کنید.http://www.fekreeghtesadi.ir/?p=64901

 اصلاحیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سیمان تامین، حسب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرایط برگزاری مجامع و با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری مجمع با حضور حداکثر ۱۵ نفر برگزار می‌شود.

1-1

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس سالن تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار و امور اجتماعی واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نرسیده به چهارراه شهید چمران برگزار می شود، حضور بهم رسانند.  

ب– دستور جلسه : استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی. تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره سایر موارد توضیحات: سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد.  

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : عطف به آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه منتشره شده مورخ ۱۷/۰۴/۱۳۹۹ در روزنامه اطلاعات، به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهامی عام) و یا نمایندگان قانونی آنها می رساند جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در روز سه شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۹ ساعت ۱۵، حسب ابلاغیه های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص شرایط برگزاری مجامع و با توجه به شیوع بیماری کرونا، به استحضار سهامداران گرامی می رساند برگزاری مجمع با حضور حداکثر ۱۵ نفر برگزار می شود. لذا ضمن تشکر از سهامداران حقیقی، درخواست می‌شود با مشاهده همزمان مجمع از طریق پیوند مندرج در سایت زیر و عدم حضور فیزیکی در محل برگزاری مجمع، هیأت مدیره را در برگزاری مجمع در زمان مقرر مساعدت کنند.

ضمناٌ سهامداران گرامی میتوانند سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی مندرج در سایت زیر مطرح کرده تا نسبت به پاسخگویی آن مطابق ضوابط مجامع اقدام شود.

www.tamin-cement.com

دعوت کننده از مجمع: هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سهامی عام)http://www.fekreeghtesadi.ir/?p=64901

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied