شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 24 تیر

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 24 تیر

خبر خوش معاون رئیس جمهور برای کادر درمان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اختصاص اعتبارات، گفت: کارانه کادر درمانی در بیمارستان های کشور پرداخت می شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

پاسخ ربیعی به شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف

علی ربیعی، سخنگوی دولت، در رشته توئیتی با اشاره به شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف در جلسه سران قوا نوشت: باکمال ناباوری خبری جعلی از جلسه سران قوا دیدم. دیروز از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشته و تمام مذاکرات را نوشته‌ام. ۱۵ نفر از سه قوه در آن جلسه بودیم، حتی یک کلمه از این خبر کذب صحت ندارد. او سپس در توئیتی دیگر با هشتگ قالیباف نوشت: ‌نه‌تن‌ها صحت ندارد بلکه این آغازین صحبت‌های ‎قالیباف بود: "شرایط اداره کشور سخت است. با همه وجود و توان پای کار هستیم. نیاز به همدلی و همراهی هر سه قوه یک اصل است. " جلسه پر از همراهی و همدلی بود. تردید ندارم جریانی در کمین هرگونه روزنه امید آفرین در مردم نشسته است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

سهام کدام شرکت‌ ها به تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟ + جزئیات

مصوبه واگذاری سهام دولت به ارزش حدودی ۳۲ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بابت رد دیون دولت ابلاغ شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

حریرچی: ۲۰۰ نفر در مراسم عروسی و ۱۰۰۰ نفر در یک مراسم ترحیم به کرونا مبتلا شدند

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: برگزاری مجالس و دورهمی‌های خانوادگی مهم‌ترین علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس گزارش شده است. وی با تاکید بر اینکه از وضعیت خوب فعلی نباید مغرور شد، عنوان کرد: برگزاری یک عروسی و مجلس ترحیم می‌تواند وضعیت سفید را به قرمز تبدیل کند. در مواردی شاهد ابتلای۲۰۰ نفر در یک مراسم عروسی و یک هزار نفر مبتلا در یک مراسم ترحیم بوده‌ایم.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

یارانه نقدی تیرماه چه کسانی حذف شد؟

دولت اعلام کرده یارانه نقدی تیرماه ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۱۹ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده با این حال، برخی شهروندان گفته‌اند که یارانه نقدی به حساب آن‌ها واریز نشده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

افزایش قیمت گازوئیل یک دروغ بزرگ است

وزیر نفت: افزایش قیمت گازوئیل، یک دروغ بزرگ است که خارجی‌ها به منظور عصبانی و ناراحت کردن مردم ایران به راه انداخته‌اند. هیچ برنامه، ایده، طرح و پیشنهادی در هیچ سطحی برای افزایش قیمت گازوییل وجود ندارد و با وجود تکذیب‌های مکرر باز هم این جنگ روانی را علیه مردم ایران ادامه می‌دهند. /فارس

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

خبر خوشحال کننده تامین اجتماعی برای بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص ۲هزارمیلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبرداد و گفت: امسال به ۵۰۰ هزار نفر وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آرزو‌های حسن عباسی بعد از رئیس جمهور شدن

صفحه اینستاگرام منسوب به حسن عباسی، تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این چهره اصولگرا چه پیشنهاداتی برای اصلاح امور کشور دارد. روز گذشته نیز خبر‌هایی در مورد کاندیداتوری این چهره جنجالی اعلام شده بود. /اعتمادآنلاین
 
 
z1og_fefdjnd3y7qv

 

پرداخت وام ۴ میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تخصیص ۲ هزارمیلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان خبر داد و گفت: امسال به ۵۰۰ هزار نفر وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

نمره منفی میرسلیم به هیات رئیسه

بیشتر از یک ماه از عمر مجلس می‌گذرد، اما هنوز تکلیف مهمترین بازوی نظارتی خانه ملت یعنی کمیسیون اصل ۹۰ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. رویه مجالس قبل آن بوده که همیشه دو نفر به عنوان کاندیدا به صحن معرفی می‌شدند، اما در مجلس فعلی ۵ کاندیدا ریاست کمیسیون اصل ۹۰ از سوی هیات رئیسه معرفی شدند که انتقاداتی را سبب شدآنچنان که میرسیلم در اعتراض از حضور در رقابت انصراف داد و اقدام هیات رئیسه را توهین‌آمیز خواند. محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به خبرآنلاین می‌گوید: به نظر می‌رسد هیات رئیسه کار خود را راحت کرده است و هر پنج نفری که برای ریاست کاندیدا شده بودند را تایید و به صحن معرفی کرد. طبیعتا باید افرادی انتخاب شوند که مولفه‌های حقوقی بودن، قضایی بودن و سوابق اجرایی در مدیریت‌های کلان کشور در مورد آن‌ها در نظر گرفته می‌شد که گویا این اتفاق رخ نداده است». البته آنطور که از شنیده‌ها بر می‌آید گویا دایره انصراف از ریاست کمیسیون اصل ۹۰ قرار نیست تنها به میرسلیم ختم شود و احتمالا یک نفر دیگر نیز به جمع انصرافی‌ها بپیوندد؛ موضوعی که محمدرضا میرتاج‌الدینی هم تا حدودی بر آن مهر تائید می‌زند و می‌گوید: آنطور که شنیده‌ام احتمالا یک نفر دیگر انصراف دهد و رقابت میان سه نفر برگزار شود. تا اینجای کار، اما رقابت اصلی بین دو چهره منتسب به جبهه پایداری است و بعید به نظر نمی‌رسد ریاست این کمیسیون نیز به یکی از اعضای این جبهه در مجلس برسد. رئیس جمهور ۱۴۰۰ می‌تواند یک چهره جدید ناشناخته باشد که سونامی رأی ایجاد کند؟

 

z1og_fefdjnd3y7qv

اگر می خواهید سود کنید این سهام را بخرید

در روند معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل صعودی اما شاخص کل با معیار هم‌وزن نزولی بود که این موضوع بیانگر این است که سهام شرکت‌های بزرگ از رشد بیشتری برخوردار بودند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

حمله ترکان به مجلس؛ نمایندگان فقط حرف می‌زنند!

مشاور پیشین رئیس‌جمهور می‌گوید: به دلیل اینکه نمایندگان مشکل اصلی را نشناخته‌اند قادر به حل مسائل کشور نخواهند بود.«اکبر ترکان»، مشاور پیشین رئیس‌جمهور و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفتگو با برنا درباره تندروی‌های مجلس علیه دولت گفت: نمایندگان کنونی مخالفین رقابت‌های انتخاباتی هستند و جبهه مقابل رئیس‌جمهور در انتخابات‌های گذشته بودند. رئیس‌جمهور استیضاح نمی شود و نمایندگان تنها حرف می‌زنند.او درباره مجلس یازدهم اظهار کرد: این مجلس حاصل رقابت اصولگرا با اصولگرا بوده چون کاندیداهای اصلاح‌طلبان تائید صلاحیت نشدند لذا اصولگرایانی که در انتخابات‌های گذشته رقیب رئیس‌جمهور بودند، حالا در مجلس هستند.

ترکان افزود: در ایران رقبا یک نفس با رئیس‌جمهور پیروز مقابله می‌کنند تا او را از پا بیندازند. اقدامات این مجلس که می‌خواهد همه نارسایی‌های مجلس را متوجه رئیس‌جمهور کند نادیده گرفتن دشمنی‌های ایالات متحده است. آیا مشکلات کشور برمی‌گردد به تصمیمات رئیس‌جمهور و هیات وزیران یا به تحریم‌های ظالمانه‌ آمریکا و ترامپ برمی‌گردد؟ اثرات تحریم و دشمنی‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا را نمی‌توان نادیده گرفت.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به نامه 12 رئیس کمیسیون مجلس به رئیس‌جمهور عنوان کرد: در نامه‌ای که 12 رئیس کمیسیون به رئیس‌جمهور نوشتند در واقع این مسائل را نادیده گرفتند و همه مسائل را رئیس‌جمهور برگردانده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied